Gå til innhold

Hvor mye penger har dere på brukskonto nå?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe, jeg ligger faktisk innmari dårlig an. Hadde nemlig -27kr da jeg sjekket tidligere idag!:P Litt usikker på når jeg får penger også, men er vel iløpet av neste uke tror jeg!:)

Er hvertfall ingen krise i heimen. Har godt med penger i bakhånd samt en mann med penger på konto :)

Annonse

12 830 kr.. Merkelig.. Hadde rundt 1 500 iste når jeg dro på en aldri så liten shoppetur;-)

Da er det overgangsstønaden som akkurat kom. Lider ingen nød denne måneden pga. skattepengene, får kanskje til og med råd til å kjøpe bilstol til babyen og speilrefleks til meg selv!

Annonse

ca 197 000. Får inn ca 35 000 neste uke (feriepenger).

Har så mye penger akkurat nå for solgt 2 biler og overført fra 2 sparekontoer da vi flytter til utlandet om 1 uke :-)

Skal betale 1 års leie på huset der nede + kjøpe ny bil når kommer frem så nyter saldoen så lenge det varer :-)

Spania here we come :-)

9000 nå i dag, +5000 den ca 21.(skattepenger) og +5000 den 25. og ca 2000 den 30. +sykepenger på 10 000 som kan dukke opp en gang mellom i morgen og slutten av desember (forhåpentligvis før 1.juli) og videre ca 4000 den 8.juli..

har litt over 300.000 nå på den,fått feriepenger og har igjen fra lønn,+ at jeg får en god sum hver mnd fra min far i Amerika(han er miljonær)Setter over litt på spare konton,spare en del.Er i los angles et par mnd hvert år til han så da er det greit med en del penger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...