Gå til innhold

Hvor mye penger har dere på brukskonto nå?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

8000. Skal holde i to uker. Og på tirsdag skal bilen på verksted som vil koste 10000 !!! så er egentlig -2000 :.( hyl og grin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, jeg ligger faktisk innmari dårlig an. Hadde nemlig -27kr da jeg sjekket tidligere idag!:P Litt usikker på når jeg får penger også, men er vel iløpet av neste uke tror jeg!:)

 

Er hvertfall ingen krise i heimen. Har godt med penger i bakhånd samt en mann med penger på konto :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ca. 7.000 som skal vare til 12.juli. Heldigvis ingen regninger til da, men likevel ikke mye når man skal kose seg litt i ferie :`(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9.680,95 kr

- 4500 kr (husleie som blir trekt om noen dager)

 

= 5180,95 kr å leve for til den 10.juli. Det går nok helt fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp! Har forresten en hundrings på den svenske brukskontoen min.

Og så får jeg barnetrygd på mandag... Jippi... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca 2.000 til 1. juli. Håper at jeg får skattepenger neste uke, det er nesten 10.000 kroner, men kanskje er jeg uheldig og får ikke før august.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 830 kr.. Merkelig.. Hadde rundt 1 500 iste når jeg dro på en aldri så liten shoppetur;-)

Da er det overgangsstønaden som akkurat kom. Lider ingen nød denne måneden pga. skattepengene, får kanskje til og med råd til å kjøpe bilstol til babyen og speilrefleks til meg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye baksmell er det? Når du har flere hundre tusen burde du betalt inn før 31.5., da hadde du i det minste sluppet rentene (og du vet hvem som er verste kreditor...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk feriepenger for noen dager siden, har vel 30.000 igjen. Skal shoppe litt, feriereise til Italia er heldigvis betalt allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt i overkant av 10 000. De skal vare frem til lønning om ei uke. Hehe. Med andre ord; jeg har langt mer penger igjen enn jeg trenger. Har alltid penger stående på brukskontoen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ca 197 000. Får inn ca 35 000 neste uke (feriepenger).

Har så mye penger akkurat nå for solgt 2 biler og overført fra 2 sparekontoer da vi flytter til utlandet om 1 uke :-)

Skal betale 1 års leie på huset der nede + kjøpe ny bil når kommer frem så nyter saldoen så lenge det varer :-)

Spania here we come :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9000 nå i dag, +5000 den ca 21.(skattepenger) og +5000 den 25. og ca 2000 den 30. +sykepenger på 10 000 som kan dukke opp en gang mellom i morgen og slutten av desember (forhåpentligvis før 1.juli) og videre ca 4000 den 8.juli..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har litt over 300.000 nå på den,fått feriepenger og har igjen fra lønn,+ at jeg får en god sum hver mnd fra min far i Amerika(han er miljonær)Setter over litt på spare konton,spare en del.Er i los angles et par mnd hvert år til han så da er det greit med en del penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...