Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #1 Del Skrevet 17. juni 2011 Jeg har en fra Ikea, det var den tynneste de hadde der. Men pjokken koker jo den, så måtte bare ta den av og da er vi like langt. Hvor har de en tynn pose? Vurderer å sy en selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 17. juni 2011 #2 Del Skrevet 17. juni 2011 Se på barnas hus! Var innom der i går og de hadde en kjempefin sovepose som var ganske smal,med lange armer og i bomull. Så tror du bare kan legge babyen i den uten annet enn bleie! Skal jammen kjøpe en sånn selv for den var kjempefin og lang så babyen kan nok bruke den til de er langt over året! Tror det var i økologisk bomull:) Så titt innom der,tror den kostet rundt 3-400 kr:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #3 Del Skrevet 17. juni 2011 Takk! Var det ett eller to lag da? Den jeg har nå er to lag og kjempevarm! Stakkars gutten blir jo helt svett. HI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #4 Del Skrevet 17. juni 2011 sy en av et dynetrekk:) det har jeg gjort.. kjempe greit.. og fikk 4 stk ut av et dynetrekk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 17. juni 2011 #5 Del Skrevet 17. juni 2011 Bare ett lag:) verdt å ta en titt:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #6 Del Skrevet 17. juni 2011 reflex:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå