Gå til innhold

Ikke fått Overgangstønaden på konto og det er mildt sagt krise her:(

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Om du har lyst kan jeg sende deg noen tøy bleier (-: Om det skulle oppstå krise igjen kan det jo være greit og ha noen liggende. Bare send meg adressa di og hvilken størrelse og farge du vil ha. (selger tøybleier btw) Får håpe du får inn pengene dine til i morgen da.

Og ja, så flott at det var så mange her som ville hjelpe istede for å dømme. Anonymforum er visst ikke så ille som jeg trodde likevel (-:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i Bergen om det er i nærheten, og kan komme med en pakke bleier når som helst :)

Trenger ikke å vite hvem du er, kan legge de der du vil HI.

(Om du ikke bor i nærheten av noen ville jeg forresten sjekket på rema. De har hatt gratis 4 pk vareprøver med pampers på begge butikkene som erher jeg bor)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor orker HI ikke svare? Hvrofor skrev hun innlegget i det hele tatt? Vil hun helst ha penger og ikke bleier? Jeg bare spør...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun har jo svart på masse da, dessuten er du ganske rar om du tror hun er ute etter penger. Tenk deg litt om da. Synes det er så dumt at folk er så unødvendig frekke her inne på anonym! Stakkars jenta luftet jo bare noen bekymringer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har vel bare svart en gang...

Men uansett ble jeg overrasket da jeg gikk inn på dette innlegget, og leste hvor positive og snille mange av dere er. Må ærlig innrømme at jeg trodde HI skulle bli dømt nedenom og hjem.

Du kan gjerne få bleier av meg også HI. Jeg bor i Indre Østfold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor du i Oslo? Jeg kjøpte landlord bleier som ikke fungerte for jenta mi... Du kan godt få de om du vil! De er fra 7-14 kilo om jeg ikke husker feil.

Sjekker denne tråden senere, ingen skam å be om hjelp:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pengene kan komme inn i løpet av natten jeg har fått barnetrygd en gang natt til lørdag.

HI,- ta i mot hjelp om du bor i nærheten av noen her folk er ikke så slemme og dømmende som du tror,.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du bor i skien/porsgrunn/bamble så rop ut. Vil gjerne hjelpe til med beleier i allefall, så barnet ditt kan ha tørr bleie :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det bare har vært litt vel mange pengeinnsamlingsaksjoner i det siste. Sorry, men er mildt sagt skeptisk. Ære være dere som vil gi, jeg synes det blir søkt og skrive her og klage. Sinnsykt mange som roper og skriker etter penger i det siste. Og hva vet man vel om noen av historiene er sanne? Jeg blir helt matt av hvor mange som gang etter gang uten å sjekke ytterligere vil overføre penger til villt fremmede mennesker. Nesten så man får lyst til å legge hodet i bløtt og komme med tidenes sørgeligste historie bare for å se hvor mye penger man hadde klart å få inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si i fra da HI, jeg kan omså komme kjørende til deg med kontanter siden det tar så lang tid med nettbanken:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan å hjelpe deg med bleier hi =)

Bor ved Hamar, send meg pm om du bor i nærheten =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi oss en tilbakemelding da HI, om du har fått inn os på konto eller ikke.

Det er mange som gjerne vil hjelpe deg. Og det syns jeg du skal benytte deg av, neste gang kan er det kanskje du som har mulighet til å hjelpe.

Forhåpentligvis bor du i nærheten av en av de som tilbyr hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du bor i nærheten av Sandefjord eller Tønsberg, så kan jeg også hjelpe til med bleier :o)

Barnet ditt må jo få ren bleie og tre bleier holder ikke så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har selv ei kone som sliter med sosial angst.. Da er det ikke lett som mange skriver å ringe banken og høre, gå på butikken å ha "glemt" kortet el..

Om du bor i vest-agder og trenger hjelp, si ifra! :) send em pm i tilfelle..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...