Gå til innhold

Ikke fått Overgangstønaden på konto og det er mildt sagt krise her:(

Anbefalte innlegg

Har kun 3 bleier igjen og har heller ingen nære venner eller familie i nærheten.

Lider av sosial angst og våger i alle fall ikke og spørre naboer eller andre fremmede i frykt for at de i verste fall kontakter barnevernet pga denne situasjonen jeg har kommet oppi:(

Fortsetter under...

Så kjedelig:( hvor bor du? Send meg en pm så kan jeg hjelpe deg med bleier om du bor i nærheten:) Babyen/barnet ditt skal slippe å gå uten rene bleier stakkar...

Og jeg kommer ikke til å røpe hvem du er om du skulle vært redd for det:)

Annonse

Hi her, kan jo hende jeg får inn os i løpet av natten /morgendagen så jeg avventer litt. Poden sover nå så håper han ikke trenger bleiebytte i natt!

Det ordner seg nok, men jeg har fått litt småpanikk må jeg innrømme:(

Annonse

Til anonym over her som vil ette inn penger så tror jeg ikke hun rekker å få inn til i morgen. Er vel ikke penger å få inn i helgene? Uansett en god tanke da:)

Tviler på at pengene kommer inn til i morgen HI så håper du sier ifra hvor du bor så en her kan hjelpe deg:) Ikke noen artig situasjon så hjelper deg gjerne:)

Hvis du bor i Follo bor du ikke langt fra meg og min familie... Jeg kan legge en pakke med bleier på f.eks hjørnet av vinterbrosenteret som ligger like ved førnøyelsesparken imorgen hvis du ikke har mottatt stønaden... Uff, ingen god situasjon å være i...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...