Gå til innhold

Ikke fått Overgangstønaden på konto og det er mildt sagt krise her:(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har kun 3 bleier igjen og har heller ingen nære venner eller familie i nærheten.

Lider av sosial angst og våger i alle fall ikke og spørre naboer eller andre fremmede i frykt for at de i verste fall kontakter barnevernet pga denne situasjonen jeg har kommet oppi:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er jo dårlig planlegging fra din side da for overgangsstønaden skal jo ikke komme før den 20. som jo er mandag.. Har du noen flasker du kan pante?? Sparebøsse??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne du ikke ringt banken å fått et lite forskudd før helgen?

Bor du i by? For da finnes det jo hjelp i slike situasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff. er det sant? kan du ikke si at du har mistet visakortet ditt og at det tar noen dager å få det. Det går fint, de fleste er glad for å kunne hjelpe til. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig:( hvor bor du? Send meg en pm så kan jeg hjelpe deg med bleier om du bor i nærheten:) Babyen/barnet ditt skal slippe å gå uten rene bleier stakkar...

 

Og jeg kommer ikke til å røpe hvem du er om du skulle vært redd for det:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

send meg en pm og skjekk om jeg bor i nærheten. Skal heller ikke si hvem du er til noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hjelper gjerne med bleier osv. Ikke noe kjekk situasjon.Skriv hvor i landetb du borv så skalo jeg svare med nicket mitt så du kan sende meg en pm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært i samme situasjon selv. Send meg kontonr ditt, eller til noen du stoler på, så skal jeg sette inn 500,- til deg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi her, kan jo hende jeg får inn os i løpet av natten /morgendagen så jeg avventer litt. Poden sover nå så håper han ikke trenger bleiebytte i natt!

 

Det ordner seg nok, men jeg har fått litt småpanikk må jeg innrømme:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til anonym over her som vil ette inn penger så tror jeg ikke hun rekker å få inn til i morgen. Er vel ikke penger å få inn i helgene? Uansett en god tanke da:)

 

Tviler på at pengene kommer inn til i morgen HI så håper du sier ifra hvor du bor så en her kan hjelpe deg:) Ikke noen artig situasjon så hjelper deg gjerne:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spurte om du har mat i huset. Virkelig rart å ikke svare på det, for å fortelle om hvordan hele situasjonen er, når du skriver hvor du bor osv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du bor i Follo bor du ikke langt fra meg og min familie... Jeg kan legge en pakke med bleier på f.eks hjørnet av vinterbrosenteret som ligger like ved førnøyelsesparken imorgen hvis du ikke har mottatt stønaden... Uff, ingen god situasjon å være i...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun som bor i Follo er en som vil hjelpe. Hi har ikke sagt hvor hun bor. Veldig mange snille her inne forresten:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,nå så jeg at det var en annen fra Follo her inne:) Leste feil, trodde at det var HI som var fra samme sted som meg, og da er det bare rett og rimlig at man kan hjelpe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bor like ved lillestrøm,så kan hjelpe om du bor i omr oslo/akershus:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bor du i oslo eller på romerike så gi beskjed om du trenger noe, gir av prinsipp ikke penger, men kan hjelpe til med mat eller bleier :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

REMA 1000 her jeg bor har en kasse med prøvepakker fra pampers som er gratis. 2 i hver pakke. Kanskje du kunne tatt med deg et par pakker hvis det er det der bor =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...