Gå til innhold

Knakk tåa i dag, klarer jeg og dra på jobb i morgen??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jobber som sykepleier på sykehus og der er det jo endel gåing, har ikke fått sykemelding.

Ber om og få tatt legevisitt i morgen slik at jeg slipper og få masse stell og økt belastning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sykepleier med knekt tå? Burde vel strengt tatt vært sykemeldt noen uker. Kommer aldri til å gro om du skal fyke rundt i gangene. Og ikke kom å si at de kan tilrettelegge så bra at du kan sitte med foten høyt i 2 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja, vurderingsak...? Jeg slet skikkelig med balanse når storetåa knakk, fordi jeg ikke kunne trakke helt ned. Hvilken tå er det snakk om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venstre stortå, den er teipet og jeg har tatt smertestillende så det går rimelig bra hittil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde fått deg sykemelding i noen uker. Og så heller gå over til legevisittene.

 

Det er ekstremt mye trakking på et sykehus, for alle. Og skal du unngå å få lengre helingstid, så bør du holde deg i ro i lang tid fremover.

 

Som sykepleier bør du vite at beinbrudd trenger ca 6 uker for å heles. Samme hvilket bein det gjelder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor må folk spørre sånne spørsmål på dib? Det er da bare du selv som kan svare på dette. Det er kun DU som vet hvordan du føler deg og kan ta en avgjørelse å dette. Hvis jeg svarer:" Ja, du kan gå på jobb," går du uansett da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...