Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #1 Del Skrevet 17. juni 2011 Jobber som sykepleier på sykehus og der er det jo endel gåing, har ikke fått sykemelding. Ber om og få tatt legevisitt i morgen slik at jeg slipper og få masse stell og økt belastning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #2 Del Skrevet 17. juni 2011 Sykepleier med knekt tå? Burde vel strengt tatt vært sykemeldt noen uker. Kommer aldri til å gro om du skal fyke rundt i gangene. Og ikke kom å si at de kan tilrettelegge så bra at du kan sitte med foten høyt i 2 uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #3 Del Skrevet 17. juni 2011 tja, vurderingsak...? Jeg slet skikkelig med balanse når storetåa knakk, fordi jeg ikke kunne trakke helt ned. Hvilken tå er det snakk om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #4 Del Skrevet 17. juni 2011 om du er i tvil kan du jo forsøke... om ikke det går må du jo bare reise igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #5 Del Skrevet 17. juni 2011 Venstre stortå, den er teipet og jeg har tatt smertestillende så det går rimelig bra hittil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #6 Del Skrevet 17. juni 2011 Du burde fått deg sykemelding i noen uker. Og så heller gå over til legevisittene. Det er ekstremt mye trakking på et sykehus, for alle. Og skal du unngå å få lengre helingstid, så bør du holde deg i ro i lang tid fremover. Som sykepleier bør du vite at beinbrudd trenger ca 6 uker for å heles. Samme hvilket bein det gjelder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #7 Del Skrevet 17. juni 2011 Hvorfor må folk spørre sånne spørsmål på dib? Det er da bare du selv som kan svare på dette. Det er kun DU som vet hvordan du føler deg og kan ta en avgjørelse å dette. Hvis jeg svarer:" Ja, du kan gå på jobb," går du uansett da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå