Gå til innhold

Nabokjerringa satt på terassen i dag og solte valkene sine!:-)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ikke mye vakkert med en feit deigete kropp og en bikinioverdel som var lite passelig til henne!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

så slem du er!! Kan hun ikke få sole seg i sin egen hage, uten å få det offentliggjort på babyforum..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det ikke vært for at det regner her i dag, skulle jeg nesten tro du var naboen min :)

Jeg er lykkelig jeg, og bryr meg ikke så fælt om en nabo syns jeg er feit. Mannen min elsker meg, jeg har en bra jobb jeg trives i og to barn som er fantastiske. Og jeg trenger ikke snakke dritt om andre for å føle meg bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men så herlig befriende da :)

Dessuten er det penere med solbrunt flesk enn kritthvitt flesk (ergo ser du meg på stranda i sommer):D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var det din eller hennes terrasse hun solte seg på? Var det hennes, så klapper du igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må virkelig gjøre noe med kompleksene dine, HI... Det har gått ganske langt når du skriver dritt om naboens kropp på et forum på internett :-/

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra for deg 21:00 :D

 

Lenge leve kvinnekroppen uansett om det er for mange eller for få kilo. Vi er fantastiske!! Og menn bryr seg ikke om noen kilo for mye.. I deres øyne er vi vakre, så kanskje vi har noe å lære?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er sikker på at nabodama med valkene, irriterer seg over deg og din mann når dere har sex på terrassen. Ikke godt for ørene når knokler klinker mot hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kunne vært meg du så.... Bare at det regner her i dag.

 

Kanskje naboen din tenker som meg at det er best å brune flesket litt hjemme, før strand sesongen setter helt inn :o)

 

Brunt flesk ser alltid bedre ut enn hvitt flesk ;o)

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...