NostraStoria Skrevet 17. juni 2011 #1 Skrevet 17. juni 2011 Har jo hatt smerter siden uke 6, er nå i uke 35 og kjenner at det bare topper seg. Ikke greier jeg å ligge godt om natta (vena cava i tillegg til bl) og så er jeg så himla trøtt og begrenset på dagtid. Nå må jeg faktisk ligge på siden i sofaen og smertene dunker både i rygg/bekken/hofter. Kjenner dette blir noen laaaange siste uker. Andre som er like langt på vei og kjenner det slik? Har vært ganske ille siden uke 28 egentlig, går til behandling men så er det ikke så mye de kan gjøre for gravide dessverre.
sk Skrevet 17. juni 2011 #2 Skrevet 17. juni 2011 uff d der hørtes ikke godt ut, kan du ikke få noe akupunktur eler no sånn da? håper du får sovet litt etter hvert, sover lite selv men tror jeg sover litt mer enn deg, så jeg skal ikke klage. masse lykke til klemz
*Anna75* >Frida&Alfred<3 Skrevet 17. juni 2011 #3 Skrevet 17. juni 2011 Uff, ja det høres ille ut. Føler med deg! Vi er like langt og jeg føler også at det er tungt nå. Formen var bedre, rent psykisk, for bare noen uker siden, men så begynte jeg å jobbe igjen.. Og etter det, med en del ståing og gåing, sitter det som ett smertbelte runt hele bekkenet når kvelden kommer. Det er grusomt! Stakkars deg som har vondt hele tiden. Jeg blir bedre i løpet av helgen, så visst er det vile som hjelper for meg... Hva hjelper deg..? Du jobber sikkert ikke når du har så vondt. Vena cava og ømme/rastløse muskler og ledd har tatt nattesøvnen min. Sitter i sengen og gråter noen fortvilte tårer vid fire, fem - tiden på nettene hvis jeg ikke lykkets sovne... Er ikke så enkelt nå, men samtidigt så gir det meg styrke å tenke på at jeg er så nære målet. Det går veldig opp og ned i løpet av et døgn, og tur er jo det, at jeg klarer å se lyst på ting også. Opp og ned, hele tiden. Hvordan kommer du deg gjennom dagene og hva får du for behandling? Uke 35, da er det ikke lenge igjen. Tenk så flinke vi vart, og er, tross alt!! hilsen en trøttis til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå