Gå til innhold

Utrolig deilig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er utrolig deilig å endelig ha kommet hit. 3 trimester!!

Har alltid en følelse av at tiden står stille når man er gravid, men 3 trimester går heldigvis utrolig mye raskere en de to forrige. Plutselig har man ikke nok tid til å bli ferdig med prosjektene på jobben. Søknaden om foreldrepenger skal sendes og du drar hyppigere til kontroll. Ferien kommer løpende :) Dette er deilig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

3. trimester er det desidert lengste!!! :)

Mot slutten blir alt mye tyngre og i tillegg begynner du å VENTE!!

...når du bikker termindatoen er tiden som et eviglangt godstog av SNEGLER!!!

'

Mvh en som hadde termin for et antall dager siden... ;)

Skrevet

Hmmm, jeg er litt enig med begge. Men selv synes jeg første trimester er det lengste. Da venter man på å bikke den "sikre" perioden og selvfølgelig å få dele nyheten med alle andre. Andre trimester synes jeg går litt fortere. Da er jeg innstilt på at det er leeeeenge igjen, så prøver å fylle tiden mest mulig... Men dette tredje trimesteret er jammen langt det også. Ser at termindatoen kommer nærmere og nærmere, men ikke fort nok...

Jeg har selv 7 uker igjen og føler det er en evighet...mens alle rundt meg sier at "da er det ikke lenge igjen"..... JO, DET ER LENGE IGJEN!!!! Hehe...

Håper tiden går fort for oss alle sammen:-)

Skrevet

Forstår begge. Jeg gikk ti dager over tiden med førstemann. Men jeg var veldig innstilt på at det kom til å skje. Selv om de 10 dagene var laaange.

Synes fremdeles Første trimester er verst selv om jeg kun har hatt fire uker i begge svangerskapene i dette trimesteret.

2 Trimester begynner det endelig å skje noe men det er mye venting. Venting på ultralyd, venting på spark.

Derfor synes jeg tredje er desidert best. Og ja de siste ukene er kjedelige men det er ikke så mange. Og siden jeg ikke er typen til å ordne alt i begynnelsen av graviditeten kan jeg kose meg med å ordne klærne og utstyret til småen i de siste uken.

Liker også at antall uker igjen synker fra tosiffret til en. Det føles raskere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...