Gå til innhold

Hvor ofte spiser du godteri?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Dette gjelder all slags godis og chips :)

Og hvordan er kostholdet ditt ellers?

Og hvordan er kroppen ellers? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hver dag.

 

Spiser sunn mat i normale mengder 4 ganger i døgnet, mosjonerer og er i fin form egentlig.

 

Veier 10 kilo for mye, har ligget stabilt der i flere år. Det er ikke usunn mat eller for store mengder mat som ligger på sidebena, det er kveldens trøstespising og småtingene jeg unner meg mellom måltidene (kjeks, kaker, potetgull, sjokolade osv).

 

Er str 42 så jeg er ikke smellfeit, men litt rundere i kantene enn jeg egentlig ønsker å være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg har lyst på... Kostholdet ellers er basert på normal mat. Potetmiddager, pasta innimellom og pannekaker innimellom og "kosemat" på lørdager.

 

Kroppen ellers er normal.... Litt preget av å ha født 4 barn, men det trøkker vi nedi buksa så synes det ikke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff... Litt hver dag egentlig... Prøver å begrense potetgullet til helgen (som er fredag, lørdag OG søndag her i huset...), men på jobb er det full tilgang til sukkertøy, så blir litt av det hver dag.

 

Men om jeg får skikkelig sug etter potetgull eller sjokolade midt i uken, så unner jeg meg det.

 

Er for tiden snart høygravid, og har ikke orket å trene siden jeg ble gravid...

 

Er generelt ganske lat egentlig, men er likevel slank som en sylfide. Kan proppe i meg hva jeg vil uten å gå opp i vekt, selv om jeg er 33 år gammel.

 

Men... Det ser sikkert helt jævlig ut på innsiden av kroppen...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hver dag!! klarer meg ikke uten. drikker 1,5 l cola zero hver dag. spiser 1-2 iser hver dag. spiser kake minst en dag i uken. spiser potetgull enten fredag eller lørdag. småspiser drops dagen lang. men spiser faktisk rimelig sunt ellers. har en BMI på ca 20-21, så sliter ikke med vekt. trener 2-3 ganger i uken.

 

men skulle gjerne klart å kutte ned på godis-inntaket....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...