Gå til innhold

Sitter og gråter:( De etterlengtede katt ungene kom idag, men alle er blinde:(((

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fire små kom det, men ingen har øyne, bare en massa hud:( Må de avlives nå, eller kan dyrlegen gjøre noe?

Fortsetter under...

Skrevet

Eh, det tar noen uker før de åpner øynene sine...

Skrevet

Seriøst?? :-) Enhver idiot vet vel at kattunger er født "blinde". De får øyner når de er rundt en uke...

Skrevet

Kødder du eller ?

Håper dette er trolleinnlegg....

Skrevet

hehehe, kanskje du skulle satt deg litt inn i hva du driver med?

Alle kattunger blir født med øynene igjen da!!

Om noen uker åpner de øynene som sikkert er helt nydelige :)

Skrevet

Kan du noe som helst om katter? Alle katter er blinde når de fødes. Øynene åpner seg først etter noen uker.

Annonse

Skrevet

Kattene åpner ikke øynene med en gang de er født, det kan ta opp til 14 dager før de åpnes. Før den tid ser du nok bare masse hud:-)

Skrevet

Det tar i gjennomsnitt 9 dager før de åpner øynene, så bare smør deg med tålmodighet og tørk tårene. Dette går fint! :)

Skrevet

Dere tuller med meg nå? Er det sant? Å så glad jeg blir!!

Skrevet

Jaaaaaaaaa, det er sant!!!

Skrevet

Troller du eller?

Har du gått og ventet på kattunger uten å lese deg opp noenting? Det kan umulig være mulig?

Om det virkelig skulle være tilfelle at du ikke vet noenting om kattunger kan jeg som aldri har hatt katt selv fortelle deg at katter blir født med gjenklistrede øyne, de åpner dem etterhvert. Du får selv finne noen fakta om kattunger og se når de pleier åpne dem.

Skrevet

Hæhæhæhæh.

RING DYRLEGEN!! Hør hva han har å si om de stakkars blinde nyfødte kattungene. Kanskje han kan redde dem!!!??!! Hohoho

Skrevet

Du må huske å gi dem mat. De liker kål og norske jordbær. Gulrøtter er godt for synet.

Annonse

Skrevet

HAHAHAHAHA!!!!! Dette MÅ jo være tull!!!! Ler meg ihjel!

Skrevet

HAHAHAHA!!!!

Takk! Du redda helga, herregud som jeg lo nå!

Det bekymrer deg ikke at de alle har CP eller er delvis lamme også da, siden de ikke kan gå skikkelig?

Skrevet

LOL... Dette var dagens :)

Skrevet

Hehehe takk for en god latter!!:)

Skrevet

Herregud, føler meg litt dum nå. Mannen satt i telefonkø til dyresykehuset i 10 min ista. For en flaks at han ikke kom gjennom...

HI

Skrevet

Hahahahaha :D

Nå lo jeg godt!!

Skrevet

Seriøst?

En person som er så lite opplyst er (nesten) greit, og egentlig bare underholdende. Men TO, som kanskje til og med har ansvar for menneskebarn??? Bekymringverdig!

Skrevet

"Mannen satt i telefonkø til dyresykehuset i 10 min ista"... er det virkelig sant?

Han hadde vel forberedt seg på å søke om førerhund til dem da...! Eller blindestokker for katter.

Skrevet

Alle disse svarene som kom inn bekrefter jo bare det man har trodd.... folk her inne eier ikke humor og er forbanna godtroende.

ALLE burde skjønne at dette er tull :)

Skrevet

HUSK at dere IKKE må TA PÅ DE, den første tiden da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...