Gå til innhold

Noen som har opplevd at venninner fra to av dine forskjellige miljøer har "funnet" hverandre for så å holde deg utenfor fellesskapet??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvordan taklet du i så fall det??

 

Jeg har hatt en venninne i en 10 års tid nå. Har følt at hun på en måte har "kastet" seg over mine venner fra andre miljøer.

 

Jeg har altså denne venninne som vi kan kalle nr 1. Hun har vært på en del middager hos meg hvor også min venninne nr 2 har vært.

 

Etter hvert er altså de blitt venninner. Det er for all del hyggelig det!

 

Men nå har jeg prøvd å få til et møte med venninne nr 1 i lang tid. Vi har begge vært veldig opptatte. Men for noen dager siden avtalte vi at hun skull si fra så fort hun fikk tid til et møte. Har ikke hørt noe mer.

 

Men nå nettopp fikk jeg altså en melding fra venninne nr 2 om at hun nå var på besøk hos nr 2 og at hun skulle hilse så mye og at de koste seg!

 

Følte meg plutselig veldig utelatt! Kunne kanskje ikke jeg også få være med? Kunne tenkt meg en kveld med skravling med venninner jeg også. Er i tillegg opptatt av å holde på mine venner, siden jeg synes det er ekstremt vanskelig å finne seg nye...

 

Føler meg ekstremt barnslig nå, men klarer ikke å styre følelsene mine! Vi er over 30 år. Jeg venter barn nr 3 mens de begge er barnløse. Kanskje derfor de ikke har noen interesse av meg?

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg viille bare ha snakket med dem. Det er alltid enklest. Antagelig mener de ikke å ho,de deg utenfor.

 

Jeg har vært på begge sider av denne situasjonen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...