Gå til innhold

Stramme opp slappe lår og hengemage..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Etter at jeg fikk barn for 3 år siden har jeg gått mye ned i vekt. Har en aktiv livsstil i den grad at jeg går til og fra jobb, og i tillegg har en jobb der jeg er mye i bevegelse.

Spiser sunt men litt mindre enn før jeg var gravid. Da gikk det i mye ferdigmat..

Saken er at jeg for 4 år siden var 75 kg. I graviditeten gikk jeg opp til 93. På ett år raste jeg ned til 63... Dette var helt ubevisst og kom nok av mye mer bevegelse enn før og et fokus på litt sunnere kost enn før.

 

Nå sliter jeg med mye løs hud på overarmene, magen og lårene. Vil jeg kunne stramme opp noe av dette med trening? Evt hvilke øvelser? Eller er det for sent?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du har rast ned 30 kilo på 1 år, så er det nok for sent, da må "fettforkle" fjernes kirurgisk.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det vil jo uansett se bedre ut enn det gjør nå.. Huden har jo trukket seg litt sammen, men har likevel løs og skrukkete hud. Magen kan jeg leve med, men armene og lårene vises jo på en annen måte.. Takk for svar.

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja,får prøve det! Finnes det noe bra "hjemmeopplegg"? Skal etterhvert komme meg avgårde på et treningssenter, må bare mote meg opp først ;-)

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...