Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #1 Del Skrevet 17. juni 2011 Som spm om rumpetroll og frosker, og isbiter og eggløsning og regler for det ene og det andre.. Men mange logger seg faktisk inn og spør anonymt på dib hvis det er noe de lurer på.. Skjønn det den som kan.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #2 Del Skrevet 17. juni 2011 hehe enig med den Det er jo så lett å google. Men noen vil kanskje ha andre svar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #3 Del Skrevet 17. juni 2011 jeg har googlet rumpetroll jeg.. for å sjekke hvor lang tid det tar før de blir til frosker..men neimen om jeg fikk noe svar på det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #4 Del Skrevet 17. juni 2011 Det er jo sikkert fordi det er mye hyggeligere å spørre noen da. Så kan man "snakke" litt sammen:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #5 Del Skrevet 17. juni 2011 !!! ja det kan du si! det aller meste kan googles! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #6 Del Skrevet 17. juni 2011 Har tenkt tanken jeg også. MEN... Det hadde vært ganske dødt her inne, hvis alle spørsmål som blir stilt her inne hadde blitt googlet istedenfor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #7 Del Skrevet 17. juni 2011 Fordi her på anonym kan du får al verden av morsomme og rare svar. Stiller du "rett" spørsmål har du underholdning for hele kvelden.. Ellers: http://justfuckinggoogleit.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #8 Del Skrevet 17. juni 2011 Jeg googlet rumpetroll og fant svar http://www.miljolare.no/prosjekter/piggsvin/sporsmal/?q_id=385 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå