Gå til innhold

Hvor traff du mannen din?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Møtte han midt i sentrum av der jeg bor... Rotet i noen år,men så har vi å holdt ilag sidn jeg var 15 1/2... blir 24 nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi bodde ganske nært hverandre, men pga av aldersforskjell visste vi ikke noe særlig om hverandre. var ikke på hils en gang. Vi spiller teater begge to og i en gang var vi med i samme oppsetning og skulle spille et par. det klaffa både på og utenfor scenen :) vært sammen i 11 år, er gift og venter barn nr fire sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var dørvakt på en uteplass jeg pleide å være mye på. Etter at han hadde lagt inn aksjer hos meg i mange mnder så ble vi et par. Jeg trodde bare at han flørtet med meg slik som dørvakter flørter med alle -så feil kan man ta:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var naboer og 16 år gamle. Har holdt sammen i 16 år og har en liten baby. Life is gooood ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min bestevenninne var sammen med kameraten hans. De spleiset oss.. Han hadde ikke så lyst, hadde ikke lyst på noe forhold osv., men ble med på å møte meg. Da ble det oss=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LilleDina&gutt11  + 2englebarn

Vi kom i kontakt på nettby :) han komenterte noe jeg hadde skrevet på profilen min: "gutter og menn i Ringsaker er håpløse", han mente jeg lette på feil sted..

Pratet ikke stort sammen egentlig, men en lørdagsefta satt vi på hver vår kant og kjedet oss, jeg inviterte han over for å se en film, hadde ingen interesse av han sånn, men tengte han kanskje var en god venn å ha. Han kom hvertfall over til meg, med to pizza, potetgull, brus, 6 pak øl og en spritflaske! Pen mann å se på, men med tanke på hva han hadde med seg, tengte jeg fint lite om han. Utover kvelden derimot oppdaget jeg en mild og rolig mann, med samme humor som meg, var totalt feil vurdering av meg :) Han overnattet uten at noe hendte, dette er snart 2 år siden, vi er samboere og har en sønn på 4 mndr :)

Fikk i ettertid vite at han hadde med alkoholet, da han egentlig skulle være med en kompis å drikke senere den kvelden, men han ville ikke dra fra meg, så han sa i fra til kompisen. Hehe, og jeg som trodde han bare var ute etter å få alkohol i kroppen og få seg et nummer ;) så feil kan man ta, og jeg er glad jeg ga han en sjanse <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg traff mannen min på sukker.no

Jeg hadde da hatt samboer, men hadde blitt alenemor til to små.

Nå er vi gift og har fått et felles barn + at mine barn også bor sammen med oss. Trodde aldri jeg skulle få meg en internettmann for å si det sånn =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtte drømmemannen gjennom en venninne, de var desverre et par. Holdt meg unna lenge fordi dette var ulovlig, men jeg blei mer og mer forelska og de kranglet mer og mer...Så greide jeg rett og slett ikke å holde meg unna han lenger... Vi er lykkelig gift idag å venter vårt første barn, og hun hater meg enda (forstårlig nok!)

hun sliter med psykiske problemer og jeg håper inderlig det ikke er pga av det jeg og min mann gjorde mot henne.

Men jeg angrer aldri på hva jeg gjorde, han var virkelig verdt det !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg traff drømmemannen på vorspiel, og han var en venn av en venn. Av én eller annen grunn bare antok jeg at han var opptatt (noe han heldigvis ikke var), så det tok meg en stund før jeg skjønte at han faktisk prøvde å sjekke meg opp. Kort fortalt dro vi på Roskilde Festivalen, flyttet sammen 1 måned senere, og 8 år etter det er vi lykkelig gift og snart foreldre til 2 barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi traff hverandre da vi begynte i samme klasse på ungdomskolen:)

Hatt en pause på noen år men fant sammen igjen.

Nå har vi vært sammen i 10 år, gift i 5 og har 3 barn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...