Gå til innhold

Hvor traff du mannen din?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På videregående skole. Han gikk i tredje og jeg i andre. Har holdt sammen i snart 13 år nå, og gift i 7:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk på påbyggingsfag på vgs og oppdaget en grisefin type i en paralellklasse. Vært sammen i 14 år og tre barn sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På sommerjobben min. Han kom inn ett par ganger i uken og jeg var så avstandsforelsket at jeg trodde hjertet mitt skulle stanse hver gang :)

Møtte han på byen engang og flørtet litt og da det ble slutt mellom han og dama sendte han mld til meg og da var det gjort. Nå har vi vært sammen i ca 8 år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På nattklubb. Han var kjekk og en gentleman, og ringte meg dagen etterpå. Siden har vi vært sammen, 19 år nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. dag da vi begge startet på utdanninga. Riktignok opptatt på hver vår kant på den tiden. Men etter noen år ble det oss to. Vært sammen i 12 år, gift i snart 6 og snart 3 barn. : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min venninne var sammen med hans kamerat. De mente at vi passet perfekt for hverandre, og de pratet masse om han til meg og de pratet om meg til ham.

Så hadde denne kameraten fest, natt til 1 mai. Jeg hadde fått høre at han også skulle dit, men det var en annen der som het det samme. Og han var ikke min type, så jeg tenkte at der hadde vennene våre bomma helt.

Litt senere på kvelden så kom en gutt som jeg syntes var kjempe kjekk, vi kom i prat og hang sammen resten av kvelden. Det var da selvfølgelig han de hadde pratet om :o)

Det er nå 6 år siden og vi er samboere med ett barn :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På vgs. Han var på besøk på skolen jeg gikk på. Skrev litt meldinger etterpå og så var det gjort:) Vært sammen i 10 år og gift i 8 år:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Jotunheimen på fjelltur. Jeg var på telttur med en venninne og mannen min på telttur med en kompis. Vi skulle på Glittertind samtidig og slo følge. Det var full klaff og vi har vært sammen i 8 år. Vi har også fått fire skjønne jenter:-) Har bestandig sagt at mannen min skulle jeg møte på fjelllet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Traff han på nettet.

Hadde gitt opp å møte menn på byen, var ferdig som student og på jobben min var det ingen jeg ville sett to ganger på, og på fritiden drev jeg med hest (og menn i hestemiljøet er ofte enten homofile eller rundbrennere) og hund (og ikke mange menn i skogen der vi gikk på tur).

Nå har vi hus, er gift og skal ha barn i sommer! Er super lykkelig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg forteller det så forstår nok alle kjente hvem jeg er ;)

Mamma og pappa er skilt, mamma fant en ny mann som var 4 år yngre enn seg. Jeg var på besøk hos de en helg også ringte "stefaren" min til sin lille atpåklattbror og lurte på om han ville ha med ei jente på fest. Det ville han jo, og jeg ble med denne fremmede mannen på fest. Han var 4 år eldre enn meg og etterhvert ble vi et par.

Jeg er altså gift med lillebroren til mamma sin mann, så jeg og mamma har samme svigerfamilie. Onkelen til barna mine er gift med mormor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er litt usikkre på hvor vi traff hverandre; les høy promille i oslo by, natt til søndag. Men vi våknet ihvertfall opp sammen på søndagsmorgen og har hengt sammen siden da. To barn og 10 år senere er vi forsatt veldig lykkelige.

Men det er sjelden vi er like drita som vi var den natta.. haha, tror jeg må juge litt til døttrene våre om hvordan vi traff hverandre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På facebook! hehe :)

Förste gang vi möttes reiste vi til Tyskland og feiret julaften på en bar.

Og siden har vi värt et par!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på Byn i Bergen, fant han (vi kommer fra samme plass, men har aldri snakka med han og han bodde i Bergen da).. Ente opp til sengs og nå er vi snart 2 barns foreldre, med egen leilighet og 5 år sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min var bestekameraten til broren min, så han gjorde det "ulovlige" og forelsket seg i sin beste venns lillesøster. Han var 20 og jeg var 15!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...