anna_lou Skrevet 17. juni 2011 #1 Skrevet 17. juni 2011 Jeg er i uke 18 og har kynnere som er vonde, ikke kjempevonde, men vonde nok. Har hatt de en ca. 2 ukers tid, innimellom og ikke så ofte. Nå derimot, de siste dagene har jeg hatt det ofte, kanskje opptil 20 ganger per dag. Det starter som regel mens jeg sitter på kontoret, og så kommer og går det resten av dagen. Andre som har mye kynnere så tidlig? Er andregangsfødende
Edelweis Skrevet 17. juni 2011 #2 Skrevet 17. juni 2011 Ja her er det likedan. jeg er i uke 22 og kynnerene er kjempe vonde. jeg er tredjegangsfødende. men de kommer ikke så ofte da heldigvis, men om jeg anstrenger meg eller noe da kommer de.
August 2010 <3 November 2011<3 Skrevet 19. juni 2011 #3 Skrevet 19. juni 2011 kynnere blir ofte verre jo fler barn du får sa jordmor..
Bolla med 2 små <3 Skrevet 20. juni 2011 #4 Skrevet 20. juni 2011 Jeg er 24+2 (andregangs) og de siste nettene/morgenene har jeg vært skikkelig plaga.. Er mest tidlig om morgenen mens jeg ligger i senga, kjenner det murrer litt svakt i korsryggen også.. Idag var verst, sambo dro kvart på 5 i dag og kjente det kom ganske hyppig.. Blei litt stessa der jeg lå :-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå