Frøkenfri me 4 troll :o) Skrevet 17. juni 2011 #1 Skrevet 17. juni 2011 hvis vi hadde sex på natt til onsdag,å jeg hadde veldige eggløsningssmerter natt til torsdag + posetiv el test....kan vi ha rukket det da??er så redd for at vi ikke har det,siden mannen ikke har vert hjemme etter dette hadde en tidlig sa 31 mai :(så hadde vert så kjekt om spira satt denne mnd!
sandramedhjertetihånden Skrevet 17. juni 2011 #2 Skrevet 17. juni 2011 sæden lever jo 4 døgn så du rakk det nok fint:)
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 17. juni 2011 #3 Skrevet 17. juni 2011 Har prøvd å finne noe pålitelig info ang dette... Det mest pålitelige jeg har funnet er at egget lever i 12 timer etter eggløsning, men må befruktes innen 8. I samme artikkel står det at sædcellene lever i et par dager. Jeg tror du har rukket det... sædcellene har nok stått i kø og ventet på egget... ;-) Lykke til...
Frøkenfri me 4 troll :o) Skrevet 17. juni 2011 Forfatter #4 Skrevet 17. juni 2011 Håper vi har truffet ja!men er det sån at egge har sluppet nåt el testen blir posetiv?min el test var veldig posetiv i 3 dager!på dag 14 15 å 16.....hadde sex på dag 14 å 15.......så håper det klaffer nå!
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 18. juni 2011 #5 Skrevet 18. juni 2011 Har lest litt her http://www.pernille.info/faq_egglosningstest.htm og grunnen til at du kan få positiv el test flere dager er fordi kroppen forbereder seg til el. En positiv el-test forteller at det er mellom 12-36 timer til el inntreffer, -hvis den inntreffer. En positiv el test er ikke noe garanti for at du får eggløsning...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå