Gå til innhold

Sitter her å lurer på

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvis vi hadde sex på natt til onsdag,å jeg hadde veldige eggløsningssmerter natt til torsdag + posetiv el test....kan vi ha rukket det da??er så redd for at vi ikke har det,siden mannen ikke har vert hjemme etter dette :( hadde en tidlig sa 31 mai :(så hadde vert så kjekt om spira satt denne mnd!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sæden lever jo 4 døgn så du rakk det nok fint:)

Skrevet

Har prøvd å finne noe pålitelig info ang dette...

Det mest pålitelige jeg har funnet er at egget lever i 12 timer etter eggløsning, men må befruktes innen 8.

I samme artikkel står det at sædcellene lever i et par dager.

Jeg tror du har rukket det... sædcellene har nok stått i kø og ventet på egget... ;-)

Lykke til...

Skrevet

Håper vi har truffet ja!men er det sån at egge har sluppet nåt el testen blir posetiv?min el test var veldig posetiv i 3 dager!på dag 14 15 å 16.....hadde sex på dag 14 å 15.......så håper det klaffer nå!

Skrevet

Har lest litt her http://www.pernille.info/faq_egglosningstest.htm og grunnen til at du kan få positiv el test flere dager er fordi kroppen forbereder seg til el.

En positiv el-test forteller at det er mellom 12-36 timer til el inntreffer, -hvis den inntreffer. En positiv el test er ikke noe garanti for at du får eggløsning...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...