Gå til innhold

Spåjentene!! Jeg lovte å ta en titt!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei.

Kan du ta en titt på meg?

Får eg et normalt svangerskap for meg å dei 2 andre gangene eller et bedre denne gangen?

Ser du noe ca dato barnet kansje kommer på?

TUSEN TAKK på forhånd.

Min 200384

samboer 250683

Annonse

håper du har det bedre snuppa!!! jeg vet det er tøfft. men man kommer seg videre på en rar måte...

jeg lurer på hva du ser om når jeg blir gravid.. nytt ivf forsøk i august... blir det positiv denne gangen? Og kjønn takk.

født 03.11.83 og han 13.12.82

men ikke noe stress, orker du ikke, så orker du ikke... du må ta vare på deg selv!

Kjære Adine!!!

Jeg holder meg til det jeg har sagt tidligere. September og jente! Med tanke på at forsøket er i aug så tenker jeg du får positiv test i september!! :) Får opp 3 sept! ;) Har veldig god følelse på dette adine!!! :) Nå skal det klaffe!!!!! :):)

takk søte du :) Jeg har jo egentlig god følelse selv og, men har blitt skuffet saa mange ganger de siste aara, saa jeg blir jo usikker...

3.sept ja.. høres passende ut for en positiv test ;)

haaper virkelig det gaar bedre med deg, og saa maa du huske at alle barn kommer til oss som laerere, saa naar du faar dette skikkelig paa avstand, skal du se at du har vokst og blitt rikere paa denne erfaringen.

Annonse

Jo takk for det Adine. Det går egentlig helt fint. Dette har vært så tidlig at jeg kun har opplevd det som en mens. Da jeg mistet i uke 6 for 3 år siden var det mye mye værre. Denne gangen var det ikke vår tur, og det er helt greit. Vi hadde heller ikke prøvd på dette.

Sender deg masse gode tanker og håper spiren sitter i aug. Det er på tide nå!! :):)

Hei fomle. Jeh får opp et litye nei på deg denne syklusen. Men tror ikke det er så voldsomt lenge til du blir gravid. Er dere prøvere? Får egentlig ikke opp at dere prøver veldig, men jeg kan jo ta feil. Får opp en gutt utover sensommeren/tidlig høst! :)

Heia Bella :-)

Godt å høre at alt går bra med deg :-) Er du fortsatt på den positive siden når det gjelder meg eller har noe forandret seg? Satt og regnet litt her og IKM her i gården er ikke før neste søndag som er den 26 :-)

Varm klem

Jeg er usikker om jeg plukker opp ønsket ditt om å være gravid eller at du er det. For når jeg ser på kun graviditet på deg nå får jeg opp både nei og ja... usikker altså... Men jeg heller nok mere mot nei enn ja... Har derimot en følelse av at du blir gravid med en gang dere virkelig går inn for det! :):) Får opp ei jente! :)

Ååå så synd du ikke ser JA! også var vi ferdige med den saken hehe. Men selvsagt har jeg begynt å håpe, det er jo det man gjør når man vet man treffer blinken helt perfekt :-)

Takk for at du tok deg tid søte Bella :-)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...