Gå til innhold

Erfaringer med billigtester noen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg tok en billigtest i dag da jeg har vært litt småkvalm og uggen de siste dagene og det stikker veldig i livmoren min akkurat sånn det var med 1. mann på 10 mnd i starten da jeg var gravid med han.

Tok 1 billigtest i ettermiddag og da kom det opp en svaaaak svak strek. tok en til og samme nesten usynlig svake streken kom opp. tvang mannen til å tisse på en test bare for å se om det er testene det er noe feil med eller om det er skyggestrek som skinner igjennom eller hva.. Ikke antydning til strek på hans test.

 

På mine tester er streken så svak at det nesten er umulig å se om den er rosa eller grå, og litt tynn. Litt sånn sytråd strek som brer seg litt svakere utover igjen.

 

Er det mest sannsynlig bare en skyggestrek jeg får? isåfall.. hvorfor kom ikke denne streken på mannen sin.

 

Er veldig forvirra nå.

Erfaringer noen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg fikk tydelig strek på billigtester, men jeg hadde sterk positiv hos legen og da...

 

Ta de når du skal ha mensen og helst om morgenen, de er best da. Eventuelt kan du skaffe deg en digital for å sjekke skikkelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...