Meg og alle gutta Skrevet 17. juni 2011 #1 Skrevet 17. juni 2011 Jeg tok en billigtest i dag da jeg har vært litt småkvalm og uggen de siste dagene og det stikker veldig i livmoren min akkurat sånn det var med 1. mann på 10 mnd i starten da jeg var gravid med han. Tok 1 billigtest i ettermiddag og da kom det opp en svaaaak svak strek. tok en til og samme nesten usynlig svake streken kom opp. tvang mannen til å tisse på en test bare for å se om det er testene det er noe feil med eller om det er skyggestrek som skinner igjennom eller hva.. Ikke antydning til strek på hans test. På mine tester er streken så svak at det nesten er umulig å se om den er rosa eller grå, og litt tynn. Litt sånn sytråd strek som brer seg litt svakere utover igjen. Er det mest sannsynlig bare en skyggestrek jeg får? isåfall.. hvorfor kom ikke denne streken på mannen sin. Er veldig forvirra nå. Erfaringer noen?
Frøkenfri me 4 troll :o) Skrevet 17. juni 2011 #2 Skrevet 17. juni 2011 hei ) når skal du ha mens da? tror jeg ville tatt en ny på morgenurin. jeg har ikke fått antydning til strek når jeg ikke har vert gravid! lykkie til ) kom med oppdatering når du har tatt en ny da )
Meg og alle gutta Skrevet 17. juni 2011 Forfatter #3 Skrevet 17. juni 2011 Hei og takk for svar. Har ikke peiling. Har gått på cerazette og har derfor ikke fått mensen de siste mnd. Men har vel ikke vært spesielt flink til å ta pilla mi hver dag. Var på ferie for 3 uker siden hvor p pillene ble glemt igjen hjemme og det ble derfor ett opphold på 1 ukes tid i tillegg til generelt sløvhet med pilla. Ingen krise om jeg er gravid, men prøvere er vi ikke. Har ikke fler tester igjen, (Den siste ble brukt på mannen, haha) men skal kjøpe meg en digetal på mandag. oppdaterer ang resultatet da
Frøkenfri me 4 troll :o) Skrevet 17. juni 2011 #4 Skrevet 17. juni 2011 er det farge på streken er du nok gravid,bare litt tidlig ennå )
snuppo Skrevet 18. juni 2011 #5 Skrevet 18. juni 2011 tok du test idag? hvordan gikk det? jeg hadde også en tynn rosa strek,men ingenting idag,
Lotta2010x2012 Skrevet 19. juni 2011 #6 Skrevet 19. juni 2011 Hvordan går det? Når jeg har fått svake tester har jeg vært gravid, men da har jeg begynt å blø noen dager senere.. tidlig sa.. Men utenom det så har jeg aldri fått noe farge på testen;)
Meg og alle gutta Skrevet 19. juni 2011 Forfatter #7 Skrevet 19. juni 2011 Hei. Har ikke testa noe mer. Tom for tester, men skal kjøpe meg en digetal CB i morgen tenkte jeg. Syns det er rart at det kom "skyggestrek" på 2 av 3 billigtester, og det var selvfølgelig de 2 jeg tok. Den mannen tissa på var det ikke antydning til strek på. Kanskje tilfeldig, men. Fikk foresten litt brunt blod på papiret da jeg tørka meg i dqgtidlig, men ikke kommet no mer utover dagen. Så hvis det ikke kommer no mer blod i løpet av morgendagen, kjøper jeg en test og tar den tirsdag morgen tenker jeg ;-)
snuppo Skrevet 19. juni 2011 #8 Skrevet 19. juni 2011 hvor kjøpte du testene? jeg synes og det er rart, fikk strek på 2 og ikke noe på de andre 3, ingen strek idag....RART! få høre hvordan d går klem snuppo
Meg og alle gutta Skrevet 19. juni 2011 Forfatter #9 Skrevet 19. juni 2011 Testene er fra billigetester.no begynner å miste litt trua her selv. Tappen er åpen så begynner vel å blø snart. Tenker at enten er det bare noen av de strimmeltestene som bare er sånn og at det kommer opp skyggestrek på noen av de, eller kanskje jeg har hatt en kjemisk graviditet?
Nutte87+ februar spire! Skrevet 19. juni 2011 #10 Skrevet 19. juni 2011 jeg har fått blenda hvite tester om den har vært negativ. Fikk en kjempe svak strek 11 juni. Hadde ikke IKM før den 15. Men tok en ny vær dag og da ble den sterkere og sterkere for vær dag =)
Meg og alle gutta Skrevet 19. juni 2011 Forfatter #11 Skrevet 19. juni 2011 Godt å høre en positiv historie. var den første streken din så svak at den såvidt kunne sees? Hvis ikke jeg har begynt å blø iløpet av morgendagen tar jeg en digital test på tirsdag morgen. Men tror nok ikke det er no på gang her nå alikevel. Fryktelig pessimistisk i dag merker jeg
Nutte87+ februar spire! Skrevet 20. juni 2011 #12 Skrevet 20. juni 2011 ja streken var så svar at den så ut som en skygge, men den var der =) På IKM dagen var den kjempe sterk! Og man kan blø selvom man er gravid =) Men i april hadde jeg en kjemisk graviditet. Da var den også veeeldig svak, men da var den blenda hvit dagen etterpå. Så derfor var jeg veldig på det å se om streken ble sterkere og sterkere =)
Meg og alle gutta Skrevet 20. juni 2011 Forfatter #13 Skrevet 20. juni 2011 Negativ CB digetal i dag på morgenurin :/ Så da var det muligens en kjemisk graviditet her å da. Vel.. merker jeg ble litt mer skuffa enn jeg hadde trodd. Spurte mannen om han ble skuffa eller letta, han svarte "litt av begge deler kanskje". Så mulig vi kaster p pillene snart å blir prøvere vi å. Nå er jo gutten vår 10 mnd alerede, så kan jo like gjerne sette igang Men lykketil alle dere andre som prøver! Håper spira sitter snart.
Snia.gutt07,gutt09,?13.6.12 Skrevet 21. juni 2011 #14 Skrevet 21. juni 2011 Hehehe mått le litt nå, *tvang mannen til å tisse på graviditets testen* Så bra at han gjorde det da, kom til å tenke på den filmen junior hvor arnold blir gravid hihi
snuppo Skrevet 21. juni 2011 #16 Skrevet 21. juni 2011 fikk dette svaret fra billigtester.no da jeg sendte mail til dem. For at testen skal regnes som positiv skal teststreken være like tykk som kontrollstreken, avlest ved 5 minutter. I de første 1-2 ukene av en graviditet kan konsentrasjonen av hCG i urinen variere litt. Dette kan da medføre skiftende resultat. Det kan også være at graviditeten ble avbrutt (f.eks. spontanabort). Da vil hCG ikke lenger produseres, og etter hvert vil det forsvinne ut fra kroppen. Hvor lang tid det tar er meget individuellt, allt fra dag til dag, og opp til ni uker. Normalt øker hCG meget raskt, og man regner med at resultatet fordobbles ca. hver tredje dag. Det kan derfor være en god idé å vente minst tre dager før du evt. tester på nytt. Med vennlig hilsen Billige-Tester.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå