Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #1 Del Skrevet 17. juni 2011 Jeg ba samboeren min kjøpe med LOFF hjem i dag, for vi skal spise skalldyr, han kommer hjem med sånn hvitt brød med masse e-stoffer i som holder kjeeempelenge og ser ut som er uten skorpe. Jeg mener at det ikke er loff, han mener at alt hvitt brød går for loff.. Hva er DIN mening?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #2 Del Skrevet 17. juni 2011 Holder med samboeren din, jeg. Så lenge det er hvitt brød, er det helt OK. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #3 Del Skrevet 17. juni 2011 Enig med mannen din, men uansett et dårlig alg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #4 Del Skrevet 17. juni 2011 Må nok være enig med mannen din, jeg med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #5 Del Skrevet 17. juni 2011 Nei fy fillern..detta var teit..hehe! Jeg som hadde håpet jeg hadde rett Ja, dårlig valg iallefall! ' HI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #6 Del Skrevet 17. juni 2011 Hvitt brød går under begrepet loff ja, men vi styrer laaangt unna de ferdigskårne brødene med e stoffer i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #7 Del Skrevet 17. juni 2011 Jeg også hodler med gubben din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #8 Del Skrevet 17. juni 2011 Holder nok med gubben din jeg også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #9 Del Skrevet 17. juni 2011 Du har rett HI. Loff er loff og brød er brød. Brød blir ikke plutselig loff, sånn helt uten videre...hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #10 Del Skrevet 17. juni 2011 Mannen din har definitivt kjøpt en loff, men om han har kjøpt en GOD loff er jo en helt annen diskusjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #11 Del Skrevet 17. juni 2011 18.34: Må si jeg ser på deg litt som en ridder på hvit hest nå, godt det ikke bare er jeg som mener det, så ut som slaget var tapt her! HI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #12 Del Skrevet 17. juni 2011 Hvitt brød er loff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå