Gå til innhold

Dere ikke-kristne - hvilket år er vi i nå?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

De første menneskene i verden kunne vel ikke gitt mer f... i hvilket år det var, så derfor begynte de nok ikke å telle før MAAAAANGE år senere. Og når den senere tid kom så var det jo selvfølgelig ingen som kunne vite nøyaktig hvilket år de første menneskene kom til jorda;) hehe.. Og derfor, som i alle sammenhenger, velger man bare et år. Ferdig med det!

Vi kan jo ikke drive å bytte om på årstallene bare fordi vi plutselig finner ut at de første menneskene kom for 65 000 234 år sida, og ikke 65 000 000 som først antatt..?

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men dere, når vi er inne på temaet; hvorfor er nyttårsaften(årsskifte) en uke etter julaften (Jesu fødsel)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså.. 65 234 istedenfor 65 000 ;p

herregud!! Jeg er jo helt oppsatt av millioner om dagen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å svare på spørsmålet ditt. Vi er i 2011. Det er offesiell tidregning i Norge og derfor følges den av alle, både kristne og ikke kristine.

Men siden du har så lyst å utfordre oss ikke kristne. Kan du svare på følgende spørsmål-

Levde dinosauruser for 6000 år siden?

Etter du har svart på dette kan du få flere spørsmål hvis du har lyst på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, vi har da noen få dinosaurer i dag også. Som haier, skillpadder og krokodiller ;) Og så lever fugler i dag, som også er direkte etterkommere av dinosaurer ;)

Så da svarer du meg like godt? ;)

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må seriøst være blåst. Jeg spurte om dinosauruser, ikke etterkommere av dinosauruser. Og du svarte ikke på spørsmålet mitt. Kan du gjøre det vær så snill. Du vet, de store fossilene som er funnet rundt om i verden. Når levde disse dyrene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å opplyse deg litt HI så er ikke krokodiller, skilpadder eller haier dinosauruser... det er bare herlig å høre kriste forsøke å forklare bort vitenskap med vås.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, haier, krokodiller og skilpadder levde mens dinosaurene regjerte, så hva mer er du ute etter? De levde da også for 6000 år siden. De store døde for mange millioner år siden.. Lenge før det første mennesket, om det var det du lurte på.

Jeg vet hva du mener, men jeg ga deg et svar du ikke liker? hehehehe...

Menneskets første "mor" ble oppdaget i Afrika, og er datert til ca 65 000 år siden.

Hvorfor har vi da den tidsregningen vi har?

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På alle kalendere i huset her står det år 2011 så da velger jeg å gå for det. Blir så grusomt mye styr å ordne en egen kalender, særlig når jeg skal skrive inn div avtaler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...