Gå til innhold

Oioioioi OI!!!! Svigerforeldrene mine sa i sta at..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

de skal betale bryllupsreisen for oss som bryllupsgave!!!! Vi gifter oss i juni neste år, og jeg holdt på å dette av stolen!!

 

Er det virkelig vanlig å gi så dyre gaver til brudeparet?? Vi får såklart ikke velge i hvilen som helst prisklasse, men fordet... UTROLIG TAKKNEMLIG!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, men nå kommer det ann på hvilken prisklasse det er snakk. Tipper normalen er 2000-100000 kr. av foreldre i bryllupsgave.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi så deilig! Vi får 35 000 i bryllupsgave. eller de skal betale 35 000 av bryllupet. Helt vannvittig mye penger syns jeg, men nå har de mye penger å da :) Hvor mye mine foreldre skal betale til bryllupet vet jeg ikke enda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18.19: Oi!!! hehe..så mye kan vi ikke bestille tur for, 35.000 ja, hihi, det er mer enn hele bryllupet vårt kommer på ;) Men det er så godt å ha mennesker rundt seg som vil bidra, uansett sum!

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javist..de skal få lov å bidra:) sier ikke akkurat neitakk,hehe.

Kos dere masse på bryllupsreise! :)

 

hilsen 18:19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig!! :) :)

 

Vi fikk også masse hjelp, de betalte for smoking til mannen og guttungen, klær til jentene, masse av maten, pluss at vi fikk 10.000 i gave. Jeg ble helt rørt, jeg! De er bare best :)

 

Lykke til med planlegging!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flott!

Vi fikk hele bryllupet med 50 gjester osv. av foreldre og svigers sammen. Veldig fornøyd med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...