Gå til innhold

Da ser det ut som at jeg dessverre


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

også kommer til å bli alene mor :( Og vi som hadde begynt å planlegge baby nr 3, godt at det ikke har blitt noe av.

Helt ute i fra løse luften kom han i dag og sa at han ikke ville være sammen med meg lengre... Ingen forvarsel og vi som har vært sammen i snart 13 år...

Vi får prøve å gjennomføre ferien sammen med barna på best mulig måte før enn vi fortelle dette til de.

Men jeg kan trygt si at nå føles det som at min verden raser sammen her... Han har reist for helgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den raser ikke sammen, det bare virker slik. Du kommer deg igjennom dette og vil senere være glad for at du ikke kastet bort mange flere år på en som ikke vil ha deg. Klem til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har garantert truffet en annen. Menn går som regel ikke før de har en ny dame og er sikker på at han vil satse på henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for klemmene...

Hørtes ikke ut som at han har funnet en ny en, men gud veit hva han egentlig har gjort...

 

Det blir noen spennende dager, nå må jeg virkelig tenke igjennom livet mitt her... Jeg har en jobb som jeg dårlig kan kombinere med å være alene med barn og jeg bor langt unna familie. Jeg tror heller ikke at min mann vil være særlig behjelpelig mer enn det han absolutt må... Han syntes at det er ille nok å måtte ta vare på sine egne barn nå når jeg er på jobb, hvordan vil dette bli ellers? Han vil nok ikke bli med på 50/50 deling, må vel finne meg en dårlig betalt dagjobb :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette går bra !:) Du vil uansett ikke kaste bort flere år på en som ikke vil være med deg, ikke sant?

Det kan virke veldig vanskelig nå til å begynne med, masse å tenke på, masse å ordne osv men vet du hva? Det går så bra atte!

 

God klem til deg fra ei som har gått igjennom det samme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...