Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #1 Del Skrevet 17. juni 2011 Er det dømt til å mislykkes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #2 Del Skrevet 17. juni 2011 Jeppsi Pepsi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #3 Del Skrevet 17. juni 2011 Nei, men sansynligheten er stor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #4 Del Skrevet 17. juni 2011 hvor har du dette ifra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #5 Del Skrevet 17. juni 2011 En bok jeg har skrevet selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #6 Del Skrevet 17. juni 2011 åjaaa!!! Den kjenner jeg til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #7 Del Skrevet 17. juni 2011 Tipper det går på trynet kort tid etter at han har blitt 18 og kan gå på byn. Da blir det fyll og pulings på unge jenter som ikke har født barn og er full av strekkmerker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #8 Del Skrevet 17. juni 2011 Jeg fikk barn med en på 17 når jeg var 19 år. Har nå vært sammen i 8 år , er forlovet, har 2 barn, vi har hus, bil og utdanning begge to..Så ikke nødvendigvis dømt til å mislykkes... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 17. juni 2011 #9 Del Skrevet 17. juni 2011 Jeg har en sterk mistanke om at denne er sikta til meg.. Jeg er faktisk 20 år,venter barn med en på 17.. Han er 18 i år.. Og hvorfor skulle dette mislykkes?? Gutten og jeg elsker hverandre, vi stoler på hverandre 100% Ingen av oss drikker. Ingen av oss er utro..( vi hater det som pesten begge 2) Så dette kommer faktisk til å gå strålende.. Men hvor har du det ifra at hu er 20 og han 17?? Ingen bok vetu.. det vet du selv å.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #10 Del Skrevet 17. juni 2011 Hvorfor skal det mislykkes da?? Jeg er en gutt på 17,som venter barn med kjæresten min på 20. Vi har det helt toppers sammen,gleder oss masse til jenta kommer og vi har da ingen planer om å gå fra hverandre.. Jeg drikker ikke,og det gjør heller ikke dama.. Selvom jeg blir pappa som 17 åring, så kan jeg faktisk være voksen for aldern ( noe de fleste sier jeg er) Jeg elsker dama over alt på jord, vil ikke bytte bort hu mot noen ting.. Jenta mi og babyen er alt for meg.. Hilsen gutt på 17 =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #11 Del Skrevet 17. juni 2011 Tips til deg, Hanne1991: Du er ikke mye hemmelig anonym før du sletter profilen din og lager en ny! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #12 Del Skrevet 17. juni 2011 det var meninga du skulle skjønne det.. og jeg veit at det innlegge her er sikta til meg.. du angriper for faen ikke mitt privat liv as.. da går du for langt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #13 Del Skrevet 17. juni 2011 BURN! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #14 Del Skrevet 17. juni 2011 Ta deg en pille før stresshormonene dine skader barnet ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #15 Del Skrevet 17. juni 2011 Det spørs hva du mener med mislykkes....... Om de vil være et par resten av livet - nja, det blir det nok ikke. Om du mener barnet, så blir det nok så vellykket som det kan få blitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #16 Del Skrevet 17. juni 2011 Det er du som får meg sånn emd å henge meg ut sånn som du gjør syke syke syke syke kjærring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #17 Del Skrevet 17. juni 2011 Brenn selv du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #18 Del Skrevet 17. juni 2011 Om vi blir et par resten av livet vet du ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #19 Del Skrevet 17. juni 2011 Du må ta ansvar for deg selv og dine reaksjoner, Hanne. Flere har anbefalt deg å logge av og ta det med ro, spesielt for barnets skyld, men du oppsøker jo forumet og legger opp til stresset selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #20 Del Skrevet 17. juni 2011 Nei, men det vet ikke du heller Jeg har vel litt mer livserfaring enn deg, så jeg snakker utfra det Som regel går slike unge forhold i vasken etter noen år, selv om der er barn involvert. Sånn er det bare. Jeg kjenner ingen som har holdt sammen fra de var 17, når de nærmer seg 40, uansett antall barn. Eller.. Ett par har klart det, men de er ikke ferdig med hverdagen og småbarn enda (og der er det dama som var 17, mens mannen var langt over 20 da de startet) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #21 Del Skrevet 17. juni 2011 Sannsynligheten for at dette forholdet kommer til å vare, er vel like stor som at Hanne kommer til å bli statsminister Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #22 Del Skrevet 17. juni 2011 Skilsmisseprosenten i norge er ca 50%, om jeg har forstått det rett er den enda høyere når man blir sammen som tenåringer. Men selv om statestikken er mot dere er det jo de som klarer seg fint også, som blir gammel sammen med ungdomskjæresten sin. Når du sitter der og er ung gravid, men en enda yngre kjæreste kan du jo ikke gå inn i det og tro det skal gå galt. Da må man satse det man har på at dette skal gå bra, jobbe for at motstand skal gi styrke til forholdet, passe på å ikke vokse fra hverandre, ta vare på hverandre og følelsene man har for hverandre. Det lykkes ihvertfall ikke om man gir opp i utgangspunktet! Ha trua og jobb for å få det til, eneste muligheten man har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #23 Del Skrevet 17. juni 2011 Er det så rart da ,når folk henger meg ut her? hva så om jeg er 20 og typen 17.. ingen av dere har nooe med det.. åå jeg blir VELDIG såra av oppførseln tild en som har hengt meg ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #24 Del Skrevet 17. juni 2011 Ingen her som har hengt deg ut, Hanne. Det er du selv som sier at du mener dette handler om deg. Ingen link, ingen navn, ingenting som kobler hovedinnlegget til deg har blitt ytret. Du må slappe av, jente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #25 Del Skrevet 17. juni 2011 haha, Hanne! Du lurer ingen, det er du som har skrevet dette, og ingen gutt på 17. HELT samme skrivestil som i innlegget ditt over, jo! Men når det er sagt; jeg kjenner deg ikke, men tror ikke nødvendigvis forholdet ditt er dømt nedenom og hjem pga alder. Vet om et tilfelle med lik aldersforkjell der paret er fremdeles er godt gidt, 26 år etter:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå