Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #1 Del Skrevet 17. juni 2011 Hva gjør dere med babyer/småbarn når dere reiser på syden ferie og skal kjøre bil/taxi? har dere med barnesetet eller har dere de på fanget? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #2 Del Skrevet 17. juni 2011 dytt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #3 Del Skrevet 17. juni 2011 tar de på fanget,orker ikke å drasse på et bilsete i tillegg til alt det andre man har med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #4 Del Skrevet 17. juni 2011 Har med sete til baby, samt de andre barna. Vil ihvertfall ikke tro at de kjører noe penere i syden enn her hjemme. Skjønner at mange synes det er slitsomt å drasse på, men vi gjør det alltid. Ikke verdt å ta risikoen. Spesielt for baby som bruker det minste setet er det jo veldig enkelt å ta med, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #5 Del Skrevet 17. juni 2011 var det jeg også tenkte siden ho bare er 8 mnd når vi skal reise så er jo det minste barnesetet nokså lite. tror aldri jeg har sett noen som har med barnesete når jeg har vært ute å reist før. føler alle har barna på fanget HI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå