Blæddieblue Skrevet 17. juni 2011 #1 Skrevet 17. juni 2011 Jeg er førstegangs så nå lurer jeg fælt her. Hva gjør jeg om jeg tror jeg lekker fostervann? Når jeg gikk på do i sta, merka jeg at trusa var veldig våt, helt fra foran til bak. Ligna på vann, men det var litt tykkere utflod midt i. Jeg er også veldig løs i magen nå. (Om det har noe som helst betydning) Hmmmmm!??! Er 36 uker i dag. Tok på meg et bind nå, for å se om jeg blir klokere.
Mrs.Bakke Skrevet 17. juni 2011 #2 Skrevet 17. juni 2011 Du burde følge med. Bind er lurt fordi det kan tas med og analyseres på sykehuset om nødvendig. Men når det er sagt ville jeg tippe det bare er utflod. Det er veldig vanlig at den er økende og mer tyntlytende mot slutten av svangerskapet.
Blæddieblue Skrevet 17. juni 2011 Forfatter #3 Skrevet 17. juni 2011 Takk for svar. Ringte føden. De sa at jeg burde ta en hvit klut istedet, bare for å følge med. Evt ringe hvis det kom noe mer. De mente at hvis det var fostervann i den uka jeg er i nå, burde det komme mye mer.
prins08prinsesse11. Skrevet 17. juni 2011 #4 Skrevet 17. juni 2011 hvorfor en hvit klut? lurer på litt av det samme selv
Astro - 27.07.11 Skrevet 17. juni 2011 #6 Skrevet 17. juni 2011 Jeg ville fulgt med. Mitt tegn på begge tidligere fødsler har vært lekking av vann + veldig løs mage... så har bebisen kommet innen 3 dager =) Men sånt er jo helt forskjellig fra person til person...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå