Gå til innhold

Får dere solgt noe på Finn.no

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har solgt både klær og barneutstyr. Noe går lett, andre ting bruker man lengre tid på å selge. Hvor mye man kan ta, avhenger helt av hvor ettertraktet varen er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg både selger og kjøper :-) Har funnet masse billig fint tøy til eldstegutten, og så arver de yngste. Solgt og kjøpt mange barnevogner (har dilla) og kjøpt endel Tupperware (kjøper ikke NOE før jeg har sjekket om det finnes billigere på finn.no eller ebay.com feks ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, bortsett fra når jeg sanynsligvis har tatt for høy pris.

Det som hjelper er å ta pris etter etterspørsel, ha gode bilder uten bakrgrunnsstøy (som tær, ledinger og rotete stuer), lett oversikt og kun med relevant informasjon under bildene og svare raskt på forespørsler. En ting som også hjelper er å droppe ord som søt, flott, deilig, skjønn osv. når man beskriver tingene. Det blir som ofetst for mye av det gode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, la ut sofan våres der på søndag formindag og på søndag ettermiddag var den solgt..

Jeg valgte å sette den til høystbydende, å det virker som det funka:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, har fått solgt mye der. Men legger meg rundt halv pris, så da går det som mega raskt å selge.

Bor i Oslo da, mulig det går fortere unna her.

Prøver du å ta for høy pris vil det ta lengre tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har solgt en del møbler, og kjøpt noe:) Skal snart legge ut tvillingvogna vår. Spennende å se om noen vil ha den;)

Ja, har også kjøpt litt klær til meg selv .feks Ilse Jacobsen regnjakke til under halv pris i forhold til butikken. Er ofte feilkjøp som blir solgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja. enkelte ting går veldig lett andre er mer tungsolgt uten at jeg har skjønt grunnen. (pent brukte ting, halv pris - ikke klær)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lett å selge ting på finn så lenge man ikke selger "dritt". Unngå å overprise det du skal selge, så bruker det å gå ganske kjapt. Brukerne av finn.no er ute etter "kupp", og man forventer derfor at tingene er billige...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har fått solgt møbler og div.:)

jeg må halv pris, minusminus. kostet noe 3000,- så er MAKSpris 1500,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har solgt kjøleskap, tv, sykler, vannseng (!) og et par ting til. Ingen av tingene lå ute i over et døgn før det var borte, men det var ting av god kvalitet og vi solgte til gode priser for å bli kvitt det fort ved flytting. Vi har også hatt en del ting på "gis bort", og det har også forsvunnet innen et døgn eller to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...