Gå til innhold

Regelmessig syklus etter p-piller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid tok det for dere før mensen ble regelmessig? :) ..Og hvor lang syklus har dere etter p-pillebruk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tok meg en mnd, slutta i slutten av april, var 2 piller unna bretten, fikk blønninger 2 dager etter som ligna veldig mye på mens, men fikke en vanlig menstruasjon i mai, nå går jeg og "tror" og HÅPER, jeg er gravid :) Hadde da brukt p pillen i 1 og halv år. Har 28 dgr syklus.

Skrevet

Så spennende! :) Håper det går like rask for meg å få regelmessig syklus ;) Lykke til, håper du er gravid :) Hold oss oppdatert.

Skrevet

Hei!:)

Jeg hadde regelmessig fra første stund. Men jeg begynte å spotte for første gang i mitt liv etter p-pilleslutt! Utrolig irriterende! opptil en uke før mens faktisk! Nå er jeg fortsatt regelmessig med 28 dagers syklus og spottefri (det tok 8 mnd fra p-pilleslutt) Og da hadde jeg jo aaaaaltfor kort lutealfase til at noe kunne feste seg vil jeg tro:)

Lykke til da:)

Skrevet

Huff.. Kjipt at det tok så lang tid før det ga seg. 8 mnd er vel lenge når man prøver. Da går man jo bare og venter og venter :)

Vi har vår 1.pp nå. Prøver å ikke tenke på at vi skal prøve, men det er ikke bare bare ;)

Skrevet

Sluttet på piller i oktober 2010, og er laangt fra regelmessig! Hadde da gått på Trionetta i 3 år og Yasmin i 4 år.

38-39-38-50-36-33

Håper det blir stabilt rundt 33 nå ihvertfall. Har bare rukket 6 pp på 9 mnd... =/

Skrevet

Ojda.. nå begynner jeg å angre på at vi ikke bare brukte kondom. Hehe. Vet jo at dette er ganske individuelt, men det kan jo gå begge veier. Håper det ordner seg snart for dere, sporei2011? 6 pp! :-)

Skrevet

Drømmer:) Ja, jeg er veldig glad for at det ordnet seg til slutt! Men på en annen side så har vi hatt veldig god tid og ikke stresset, pluss vi har vært på reise i Usa og Sør Amerika i 4 mnd så da prøvde vi ikke:)

Men en ting er ihvertfall sikkert, ALDRI mer P-piller!!

Skrevet

Det tok 7 måneder før jeg fikk regelmessig mensen tilbake etter å ha gått på trionetta og microgynon i 3,5 år. Er i 11 pp nå og det har enda ikke klaffet :)

Skrevet

Jeg lurer på akkurat det samme selv. Sluttet på p-pillen i april og fikk en menslignende blødning slik man får når man tar sukkerpiller etter p-pilleslutt. 3 uker etter denne blødningen startet fikk jeg en ny blødning 25. mai. Før jeg startet på p-pillen hadde jeg 28-29 dagers syklus. Så håper det retter seg opp:)

Har det ikke travelt selv, men hadde vært gøy å få et vår/sommerbarn i 2012.

Skrevet

Jeg sluttet på p-pillen 24.februar og fikk vanlig pillemens 2.mars. Etter det kom ikke mensen før 19. mai! Har hatt eggløsningssymptomer 2 ganger denne syklusen men ingen mens foreløbig (og negativ graviditetstest). Hadde brukt p-piller i 10 år :P

Men det går seg vel til etterhvert :)

• 1 måned senere...
Skrevet

Så mange som har svart!! :D Hadde glemt litt av at jeg la inn dette innlegget :/ Men godt jeg fant det igjen.

Nå er vi i 2.pp etter pilleslutt (begynte rett på prøvinga etter pilleslutt). Fikk mensen på dag 25. sist mnd, uten noe som helst småbødninger etter pilleslutt. Nå er jeg på dag 25 igjen, men mensen har heldigvis ikke dukket opp enda ;) Dette er ganske spennende må jeg si. Er egentlig litt glad for at jeg ikke har haugevis av graviditetstester liggende. De hadde ikke blitt liggende lenge, for å si det enkelt og greit :) Men så skal det sies at jeg har bestilt... Hehe

IKM fredag (har regna 28 dagers syklus, siden jeg ikke har peiling etter p-pilleslutt).

Håper alle snarest blir gravide! :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Positivt at du fikk mens igjen etter 25 dager første gangen :)

Jeg har hatt 2 menstruasjoner på snart 6 mnd etter pillestopp. Første syklus på 74 dager, neste på 42! Nå er jeg igjen på dag 42 og endel menssymptomer. Begynner å bli litt stressa for at det er noe galt, men skal se det ann enda noen måneder før jeg setter i verk tilltak, hehe ;) Apropo tester, bestilte 15 stk på billigtester.no og har svidd av et par stk for å si det sånn, hehe.

Lykke til :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...