Kafo - julibaby12 Skrevet 17. juni 2011 #1 Skrevet 17. juni 2011 Fikk UL-time i dag og den er 7.juli! Kun 20 dager til, gleder meg Er 17+5 da Har magefølelse på gutt? Stemte magefølelsen deres?
Mammen ved dammen Skrevet 17. juni 2011 #2 Skrevet 17. juni 2011 Jeg har fått den 11. juli. Vil da være 18+5. Jeg er veldig usikker på hva som er i magen. Mannen min tror det er jente. Han fikk rett sist..Begge deler er like velkomment! Denne gangen er jeg mer nervøs for at alt er som det skal, synes magen vokser alt for sakte. Lykke til!
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 17. juni 2011 #3 Skrevet 17. juni 2011 Så gøy da =) Jeg fikk brev om UL i går, skal den 4.juli og jeg tenker det er en liten gutt i magen (men sist jeg hadde magefølelse tok jeg feil... Gangen før hadde jeg rett =) Vi har to gutter fra før så det hadde i såfall vært praktisk med en gutt til da =) =) Men det blir spennende da =)
Trollmora86 - to fine gutter Skrevet 17. juni 2011 #4 Skrevet 17. juni 2011 Så gøy! Jeg har fått time til UL 18. juli, og da er jeg 18+6. Jeg har faktisk ingen spesiell magefølelse jeg. Ikke enda ihvertfall... Blir spennende å se hva det er.
Minesmå:)+en til! Skrevet 17. juni 2011 #5 Skrevet 17. juni 2011 Jeg har fått Ul-time den 12.juli. Da er jeg vel rundt 18 uker. Vi skal ikke vite kjønn da. Har 2 gutter fra før. Denne gangen har jeg ingen magefølelse, så vi får se i desember hva som gjemmer seg her inne
Rune Brown Skrevet 18. juni 2011 #6 Skrevet 18. juni 2011 Det er BARE å glede seg!! Jeg er på vei til å bli pappa for første gang, og min forlovede og jeg var på ultralyd 8.juni. Det var den mest utrolige følelsen man kan tenke seg, og se babyen foran seg på en skjerm, se at hun tok hånden opp mot munnen, puttet tommelen i munnen, PÅ DIREKTEN! Vi var så heldige at vi fikk helt utrolig skarpe ultralydbilder, skulle ønske jeg kunne vist dere her Legen som tok ultralyden sa at hun ikke hadde hatt så klare bilder så lenge hun kunne huske! Det var selvfølgelig veldig deilig og en stor lettelse for oss, at de fikk sett og navigert seg rundt kroppen til den lille babyen, og se at alt var som det skulle! Gled deg, og lykke til når den tiden kommer! RuRu's
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå