bølla mi Skrevet 17. juni 2011 #1 Skrevet 17. juni 2011 Begynte å ta de på mandag, å skal på UL til tirsdagen. Er det lov å drikke litt mens man går på de? Glemte å ringe å høre med de i porsgrunn... Ikke så farlig da, klare meg fint uten, men tenkte kanskje noen viste det her:) Takker for svar:)))
Snoopy. Skrevet 17. juni 2011 #3 Skrevet 17. juni 2011 Jeg fikk beskjed om totalt avholdende både under spray og sprøyter. Dette hos Hausken. Ser at de forskjellige sykehus/klinikker sier litt forskjellig. Jeg valgte å høre på de for å få best mulig eggkvalitet, men noen glass er nok ikke sååå farlig. Uansett så må du kose deg.
dincene Skrevet 17. juni 2011 #4 Skrevet 17. juni 2011 Jeg også skulle holde meg unna all alkohol men dette her vaert diskutert mange ganger her før og det er så mange meninger som folk her inne!
vårsol73 Skrevet 20. juni 2011 #5 Skrevet 20. juni 2011 Her er en link til en stor undersøkelse som viser at det neppe er urt å kombinere ivf og alkohol: http://www.guardian.co.uk/lifeandstyle/2009/oct/20/alcohol-hinders-baby-ivf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå