Baby 2012 med spire i magen<3 Skrevet 17. juni 2011 #1 Del Skrevet 17. juni 2011 Skal begynne på den på søndag, så lurer på om det er noen som har lyktes på pergo...enten på første forsøk eller flere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
to jenter og ett gull i magen Skrevet 17. juni 2011 #2 Del Skrevet 17. juni 2011 jeg hadde dobbelkur i januar, pause mnd februar, dobbel i mars og i april som var pause mnd ble jeg gravid:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prøvende Skrevet 17. juni 2011 #3 Del Skrevet 17. juni 2011 Jeg er nå 6 mnd på vei, takket være pergotime! Hadde dårlig modning av egg, så etter tre dobble kurer sammenhengende satt spiren god fast:) Masse lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hippo ღ Skrevet 17. juni 2011 #4 Del Skrevet 17. juni 2011 Jeg svarte deg på 1. tri Men prøvende (eller noen andre): er det stor fare for tvillinger med dobbel kur etter laparoskopi? Verdiene mine var optimale.. Jeg er 6+6 i dag <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 17. juni 2011 #5 Del Skrevet 17. juni 2011 har et nydelig resultat som blir 2 år nå om 10 dager ble gravid i pause mnd mellom 2 kurer. (husker dessverre ikke mengde osv.) denne gangen klarte vi de selv, på 2 forsøk. og venter en gutt til i august lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prøvende Skrevet 18. juni 2011 #6 Del Skrevet 18. juni 2011 Det er jo en økt risiko for flerlinger ved bruk av pergo, men er du inne til ul for å se om eggene dine er modne da? det var jeg, hadde veldig god oppfølging, og visste for hvert forsøk hvor mange egg som modnet og var mottakelige! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå