Gå til innhold

funker lakserolje når man har 2 cm åpning? u/t


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Alt mellom disse scenarioene kan skje: Ingenting annet enn renneræv - katastrofefødsel med livmorruptur og fosterdød. Tar du sjansen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fungerer så du får sprutbæsj ja, hvis det er det du mener.

Det er jo det det er laget for det det skal brukes til også.

 

Men hadde ikke brukt det som avføringsmiddel når du har to cm åpning. Du risikerer stresset baby og styrtfødsel.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok det ved sist fødsel. Fikk verken styrtfødsel elelr renneræv, men en fødsel på 11 timer, så har ingen dårlig erfaring med lakseroljen, men lurer på om jeg skal ta bittelitt bare for å se om dte kan bli litt fortgang på saker og ting..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spis heller litt svisker i første omgang også ser du om du får noen effekt av det. Det gir også god rumbling i magen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vurderte faktisk svisker men det smaker driiit og er ikke bare til å svelge ned liksom, i tillegg prøvde jeg det før jeg tok olja sist og fikk ikke noe effekt av sviskene. Spise maange også hehe.

 

Men nå har jeg fått olja i hus så tenker at jeg prøve rmeg med en SS så ser jeg. Skal iallefall være veldig forsiktig siden dette er unge nr 2 og vi har over en times reisevei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

min første fødsel varte bogså 11 timer...nummer 2 varte under 3 timer, og hadde jeg ikke allerede vært innlagt hadde jeg ikke skjønt jeg var i fødsel før rett før ungen jom ut engang (for riene var ikke vonde eller regelmessige). Så mitt budskap er, vent vent vent. ikke ta noen sjangser. det går stort sett veldig mye raskere med nummer 2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for et saklig svar. Ja jeg tenker egentlig som deg. Det er unge nr 2 så det tar nok ikke lang tid + olja kan gjøre at det går enda fortere.. Vi bor en plass hvor det tar en time til sykehus og vi må ta båt. Eneste grunnen til at jeg vurderer å tørre å gjøre det er fordi at vi har 3 jordmødre her inne som er på vakt døgnet rundt i tilfelle det skulel gå farlig fort..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...