Gå til innhold

Hvordan gjør dere det med sofa og lignende under bleieslutt?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jenta mi som nettopp er blitt to år er så ivrig på å ta av seg bleia hele tiden. Men siden hun ikke kan så mange ord så får hun ikke sagt i fra når hun må tisse eller bæsje. Jeg kan ikke se det på henne heller.

Men hvordan gjøre det med sittemøbler og andre ting? Kan jo ikke nekte henne å sitte i sofaen eller være i nærheten av andre ting på grunn av frykt for at hun skal tisse heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde kommet til å nektet henne å sitte i sofaen til jeg var sikker på at sjansen var liten for uhell. Det gjorde vi med vår.

Kjøpte egen liten stol på Jysk til 250 kr til han, gjorde ikke noe om den ble tisset på. man kan putte puta i en balje, vaske i maskinen eller skylle den.

Mye verre med sofa til 15 000 kr, som har store puter(noen har fast-puter) og der trekket kan miste farge når det vaskes i maskin. I tillegg kan det krympe.

Føre var hos oss selv om det aldri ble noen uhell, og når nestemann blir større skal han få seg en slik stol han også;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var aldri noe problem hos oss.

OG en toåring kan vel gjøre seg forstått - om ikke med ord, så med fakter?

 

Er det et problem, så får du dekke til sofaen. Det finnes noen slike piknikktepper som er plastbelagte har jeg sett. Kladder er et mer ulekkert, men praktisk alternativ. Det samme er tisselaken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...