Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det nærmer seg 1 årsdag til sønnen vår med stormskritt og lurer på hva vi skal finne på i gave.....Vet noen ikke gir til sine egne siden det blir mye gaver, men jeg føler at denne dagen er litt spesiell og siden vi ikke gjorde noe i dåpen føler jeg at denne dagen fortjener en liten gave.

- Hva har du kjøpt til ditt barn på 1 årsdagen?

- Noen som har noen fine tips?

Hadde vært hyggelig om det var noe varig kanskje.... Vi er heldige og arver mye til barnehagestart så det utgår....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi ga penger. Vi sparer en sum i året og overfører det på bursdagen. Litt kjedelig, men ikke i lengden! :)

Du kan jo gi et etårsbilde hos fotograf? Et bilde til dere selv og et lite album barnet kan få når h*n blir voksen?

Gjest eelis+kian ♥
Skrevet

Jeg ville ikke kjøpe noe store greier når min gutt hadde bursdag, han fikk så mye fra andre, og han skjønte jo ikke det der med gaver når han ble 1 år. Jeg kjøpte en liten sak som spiller musikk når man slår på noen greier med en hammer, og den ble veldig populær. Så overførte jeg noen kroner til kontoen hans.

Til jul to måneder etterpå gadd jeg ikke å kjøpe noe i det hele tatt, hehehe. De gavene han fikk fra andre var stort sett helt uinteressant, han syns gavepapiret og de fiiine gavebåndene var mye morsommere ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...