Alt-er-mulig Skrevet 17. juni 2011 #1 Skrevet 17. juni 2011 Det nærmer seg 1 årsdag til sønnen vår med stormskritt og lurer på hva vi skal finne på i gave.....Vet noen ikke gir til sine egne siden det blir mye gaver, men jeg føler at denne dagen er litt spesiell og siden vi ikke gjorde noe i dåpen føler jeg at denne dagen fortjener en liten gave. - Hva har du kjøpt til ditt barn på 1 årsdagen? - Noen som har noen fine tips? Hadde vært hyggelig om det var noe varig kanskje.... Vi er heldige og arver mye til barnehagestart så det utgår....
Sebbelita Skrevet 20. juni 2011 #2 Skrevet 20. juni 2011 Da gutten vår ble ett år ga vi smykke med stjernetegnet hans på ene sida, og inngravert fødselsdato på andre sida.
*smula* Skrevet 20. juni 2011 #3 Skrevet 20. juni 2011 Han fikk tråtraktor i gave til 1 årsdagen. Av andre i familien fikk han barnehagedress, bergans sekk og mye duploting.
Løvinna30 Skrevet 20. juni 2011 #4 Skrevet 20. juni 2011 Lurer på det samme egentlig :-) Og hva serverer dere bursdagsbarnet på 1 årsdagen? Aner ikke hva min sønn skal få i 1 årsgave ... Tråtraktor var kanskje ikke så dumt, det er jo en stund til han kan bruke den, tror nesten han heller skal få det i 2 - 3 årsgave ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå