Gå til innhold

Pumpet nettopp ut 80 ml melk

Anbefalte innlegg

Fra puppene så klart.

Snuppa mi er 8 uker gammel. Hun har hatt en ekstra lang hvil idag, og hun sover ennå. Derfor tenkte jeg å pumpe jeg, slik at jeg kan gi henne melka på flaske etterpå.. (øve litt). Jeg pumpa og pumpa til det var tomt. Men alt som var i de begge til sammen var 80 ml! Er ikke det fryktelig lite?

Snuppa legge godt på seg hun, faktisk over snittet, så jeg vet jo hun får nok i seg. Kan det være at pumpa er dårlig? Ikke har fått med seg alt? Puppene sto på spreng altså! Hvor mye er normalt å ha, når man har barn i den alderen?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143330781-pumpet-nettopp-ut-80-ml-melk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg aner ikke hva som er vanlig. Har sikkert litt med kvaliteten på melka og gjøre også. Næringsinnholdet må jo være bra. :)

Jeg handmelka nettopp ut 20ml på under ti sekund. Jeg har usansynlig mye melk. Tenkte jeg skulle se om den lille er villig til å ta det fra flaske eller ikke.

Annonse

Får fint ut 150 ml pr bryst, og har problemer andre veien, at jeg har alt for mye melk, og babyen setter alt i vrangstrupen og aldri kommer til den fete ettermelken. Uansett klarer babyen å få ut MYE mer en hva du klarer å pumpe. Legger babyen på seg og virker fornøyd er alt bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...