Gå til innhold

Pumpet nettopp ut 80 ml melk


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fra puppene så klart.

Snuppa mi er 8 uker gammel. Hun har hatt en ekstra lang hvil idag, og hun sover ennå. Derfor tenkte jeg å pumpe jeg, slik at jeg kan gi henne melka på flaske etterpå.. (øve litt). Jeg pumpa og pumpa til det var tomt. Men alt som var i de begge til sammen var 80 ml! Er ikke det fryktelig lite?

Snuppa legge godt på seg hun, faktisk over snittet, så jeg vet jo hun får nok i seg. Kan det være at pumpa er dårlig? Ikke har fått med seg alt? Puppene sto på spreng altså! Hvor mye er normalt å ha, når man har barn i den alderen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg aner ikke hva som er vanlig. Har sikkert litt med kvaliteten på melka og gjøre også. Næringsinnholdet må jo være bra. :)

 

Jeg handmelka nettopp ut 20ml på under ti sekund. Jeg har usansynlig mye melk. Tenkte jeg skulle se om den lille er villig til å ta det fra flaske eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har MASSE melk, men klarer ikke å pumpe ut noen ting nestsen. Min lille tjukke baby er seks mnd, og har til nå kun fått morsmelk :-) Men som sagt, får ikke til å pumpe ut mer en max 60 ml kanskje ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pumpe? Jeg har konstant så mye melkespreng kombinert med lekasje at jeg bare trenger bøye meg frem og holde en kopp under. Folk er forskjellige. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har samme erfaring som 14.52. Har hatt mer enn nok melk til begge mine, men har aldri klart å pumpe ut mer enn rundt 60-80 ml.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får fint ut 150 ml pr bryst, og har problemer andre veien, at jeg har alt for mye melk, og babyen setter alt i vrangstrupen og aldri kommer til den fete ettermelken. Uansett klarer babyen å få ut MYE mer en hva du klarer å pumpe. Legger babyen på seg og virker fornøyd er alt bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om morran kan æ pumpe så mye som 300 ml per bryst.. så har ekstremt mye melk, er også melkegiver.. :) men det e vel forskjellig me alle, så lenge ungen legg på sæ. så er det ingen fare :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...