Gå til innhold

Noen som vet om det klør noe helt for jævlig dersom man har ducttape på puppene?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Verdens mest naturrlige spørsmål, jeg vet.

 

Ser det som eneste utvei, nemlig. Skal ha på kjole i bryllup imårn og det går ikke å ha på bh under den. Puppene mine er for store til å bruke sånn fashion-tape eller små selvheftende "kyllingfileter", her må det kraftigere saker til! Så, da har jeg leita frem mannens ducttape(a'la gaffa-tape) fra verkstedet og er klar for å lage meg en egen push-up/hold-sammen-greie, men klarer jeg å holde ut en hel kveld med dette fantastiske redskapet, tro? I følge mannen min kan nemlig ducttape brukes til absolutt ALT....

 

Noen som har erfaringer de ønsker å dele?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan ikke akkurat si at jeg har så mye erfaring med ducttape som BH.....

Men kan absolutt ikke tenke med at det er spesielt behagelig!!!

 

hva med å gå til innkjøp av et korsett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer du ikke fikse noe med ducktape har du brukt for lite Ducktape :o)

 

Men prøv nå/ikveld, tror faktisk det kan gå bra. Ducktape er jo delvis vevd, så det kommer litt luft til skulle jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det rett og slett ikke plass til under den kjolen, det vil også vises igjennom. Og kanten på en bh/korsett vil uansett vises i utringninga på kjolen, jeg testa med en stroppeløs jeg har liggende og slenge.

 

Jeg _kan_ gå uten noe under, men det hadde vært å foretrekke om puppisene satt et par cm lengre opp og sammen.(ammer, og utstyret blir litt tunge utpå kvelden når den ammetrengende sover) Nemlig. Så, da blir det ducttape. Er bare sent på kvelden i et par timer før jeg skal hjem til mine små rakkerunger, så regner med jeg klarer å holde ut.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde jeg aldri tort!! Blir ikke duct tape'n sånn hard når den får vært på en stund da? Må jo være DØDEN å skulle få den av igjen. Ser for meg at begge nipplene henger igjen på tapen;p heheh

 

Prøv sportstape!!! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må ha heavy duty, vøtt. En pinglete sportstape duger muliges ikke. Dessuten får jeg ikke handla en før jeg trenger den, tror jeg, så må helgardere meg!

 

Smerte er jeg ikke redd for, ammer, og har ammet i ett strekk i 3,5 år(2 unger) og har hatt piercinger i nipplene i åresvis før det, jeg har null følelse der, så det går fiiint! Men takk for bekymringen, altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tapet opp puppene mine med ducktape i mine yngre dager, funka fint det, men det ble klamt og varmt, men absolutt leveligt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, nei tror da ikke det.

Men ducktape er faktisk genialt. Har en rull både her og der i huset så den alltid er i nærheten når vi trenger den :o)

Kunne fint ha forsøkt å teipe opp puppa med den også....hadde jeg bare hatt noen pupper å teipe opp.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En venninne brukte sportstape til det formålet en gang. Var visst grusomt vondt (var til samme formål; under en kjole i et bryllup).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, endelig en med erfaring. Visste jeg ville finne fornuftige mennesker her inne!

 

Klamt og varmt kan jeg leve med i 2 timer, it's better to look good, than feel good! (I enkelte tilfeller ihvertfall;-))

 

Da får jeg prøvetape ikveld! Hvem vet, kanskje dette blir min nye greie? Hello; ryggløse kjoler og skimpy topper!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;)

Hvis BH vises igjennom kjolen så vil vel også ducttapen vises?

Forøvrig er sportsteip like solid dom ducttape, men mye mer skånsom mot huden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida. Altså, bryststykket på kjolen er såpass tykt at det ikke vises igjennom, men det går langt ned på ene sida,(assymetrisk) så kanten på BH vil stikke litt opp, det er lite pent...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du klarer å ha det på lenger enn 2 timer. Jeg holdt fra 7 på kvelden til langt på natt ved flere aledninger. (HIlsen hu som har brukt det før) Du får oppdatere oss og si hvordan det gikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Will!

 

Jeg skal ha bunad først, så trenger bare bh-løs kjole på festen,og den starter så sent at jeg bare blir et par timer før jeg kjører hjem. (barna våkner halv 6 på mårningen dagen etterpå, og da er jeg nødt til å være uthvilt, hehe)

 

Skal avlegge rapport etter det er avsegstyrt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare husk å ta det av i dusjen eller noe! Jeg ble tapet fast av noen gutter på folkehøyskolen og har enda noen merker (svake) på armen etter å ha prøvd å vri meg løs hehe. Dette er snart 10 år siden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ducttape fikser absolutt alt. Ingen annen tape har lim som sitter like godt.

 

Jeg har til og med midlertidig tettet et hull i bunnen av bassenget med ducttape, og ja, vannet er fortsatt i.

 

Tror du må svette særdeles mye før den mister hefteevnen sin. Men kjøp plasterfjerner på apoteket, slik at det blir lettere for deg når tapen skal av igjen. Lykke til.

 

Mr. Perfect

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tapen er så sterk at den drar med seg lakken om du har limt noe på bilen. Dette vil du feste på huden?? Hva med å velge en annen kjole?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt fikses med gaffa ;-P Hahahahaha

 

Tror ikke det klør - men jeg antar du kan grue deg til du skal ta det av! ;-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud kvinnfolk, skjønner du har veldig lyst å bruke denne kjolen, men ta for all del ikke gaffateip på puppene!!! Du får det ikke av igjen, ikke uten at deler av puppene følger med iallefall!!

VELG EN ANNEN KJOLE FOR GUDS SKYLD !!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg ville gått for sportstape gitt, litt større sjanse for at huden ikke følger med når det skal av igjen ;)

 

Kan ikke helt se for meg hvordan du skal tape for å få fin fasong på puppene heller jeg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HI her!

 

Det gjør ikke noe om deler av puppene følger med tapen etterpå, jeg har nok å ta av, litt mindre pupper hadde passet meg utmerket! ;-) (da hadde jeg heller ikke hatt dette delikate problemet, så it's all good!)

 

Jeg kan, som sagt, fint bruke kjolen uten tape også, så er ikke i nøden, men en liten remse tape gjør resultatet litt penere, og da slipper jeg å irritere meg og dra i kjolen hele kvelden. Smerteterskelen min er rimelig høy, så jeg frykter intet!

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...