Gå til innhold

Noen som bruker eller har brukt Nuvaring?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg satte inn spiral for snart et halvt år siden, tok den ut igjen i dag pga jeg har gått å småblødd siden jeg satt den inn.

P piller har jeg alltid gått på før jeg fikk mitt første barn, men orket ikke tilbake til det nå pga jeg mister helt sexlysten av å gå på det.

Legen anbefalte meg da i dag Nuvaring (p ring)

Jeg skal nå prøve å sette inn en sånn, når jeg får igjen menstruasjon. Noen som har brukt det/bruker det som kan dele litt erfaringer og evt bivirkninger til meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har brukt nuvaring i 3 måneder og er veldig fornøyd. Prøvde hormonspiral først, og med den blødde jeg så og si i 4 måneder. Nuvaring er helt supert, liker det at jeg kan ta den ut og inn selv, og jeg har ikke merket noe bivirkninger. (mistet sexlysten av spiral). Mannen min merker heller ikke noe, og det gjorde han med spiralen. Så jeg anbefaler nuvaring på det sterkeste:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så godt å høre :)

Da håper jeg at jeg blir fornøyd også :)

Jeg leser rundt omkring at den kan tas ut innimellom for å vaskes (skylles) å settes inn igjen. Er dette nødvendig? Gjør du det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kan tas ut under sex hvis du vil eller mannen plages av den, og da er det bare å skylle den og sette den tilbake etterpå. Jeg har ikke hatt behov for det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt nuvaring i flere år (er gravid nå da), og har aldri tatt den ut for skylle den med mindre den har kommet ut sammen med tampongen f.eks. Da skyller jeg den før jeg setter den inn igjen;)

 

Har stort sett vært veldig fornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...