Gå til innhold

Hva kan disse symptom være? Hjelp meg!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har kontaktet legen, men ting tar tid. Og, nei, jeg er ikke gravid.

 

Jeg er konstant svimmel, null energi, kaldsvetter bare jeg henger opp litt tøy til tørk, er småkvalm hele tiden. Tisser ofte. Hvis jeg prøver å trene, så føles det som jeg skal kaste opp av minste ting, og jeg har trent mye hele livet.

 

Det føles som jeg har lavt blodsukker hele tiden, men det hjelper ikke å spise.

 

Jeg har hatt det slik i et par måneder nå. Jeg testet meg for diabetes for noen år siden og har ikke det.

 

Jeg er slank og sunn. Har alltid hatt enormt med energi, men nå føles det nesten som jeg skal kollapse og dø bare jeg skal støvsuge eller gå opp en trapp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ME kanskje?

 

Jeg har det, og har omtrent de symptomene. Du må hvile og slappe av

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stoffskiftesykdom - høres ut som det er for lavt

Eller angstlidelser (psykosomatisk)

Lavt blodtrykk kanksje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper ikke det er ME eller noe annet kronisk. Jeg har lyst på en pille eller sprøyte slik at jeg blir frisk og blir mitt gamle energiske jeg igjen.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg har kronisk posttraumatisk stress på grunn av en helvetes barndom.

 

Jeg blir så lei meg hvis dette ikke går over. Jeg er nettopp ferdigutdannet etter 7 år på universitetet og har fått drømmejobben. Jeg vill ikke ende opp som ufør!! Jeg vill kunne bruke utdannelsen min til alt jeg har drømt om.

 

Hvordan bli kvitt dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Be legen sjekke B12. Har du lavt B12 så kan du bli skikkelig tiltaksløs, kvalm, sliten, svimmel osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvor gammel du er, men kan være kyssesyken og...hadde den når jeg var 25 år og hadde det akkurat sånn som du beskriver det på symptomer! For da har man ikke energi i det hele tatt..ihvertfall når man får det i voksen alder!!!!

 

Håper du finner ut av det!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det f eks skyldes utbrenthet, må du ikke være utålmodig - i så fall bremser du tilfriskningen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stoffskifteproblemer, høres det ut som. Jernmangel kan det også være. Kan også være en psykisk/fysisk reaksjon på langvarig stress. Få legen din til å ta skikkelige prøver av deg for å evt. utelukke fysiske ubalanser først. Hvis det skyldes mer psykiske reaksjoner, kan du få hjelp til å jobbe med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja, jeg skal få legen min til å ta alle prøver. jeg håper virkelig at det er noe som kan fikses med litt medisin. jeg får allerede hjelp med det psykiske, jeg bare håper at dette ikke er noe psykosomatisk...

 

ps. caps lock virker ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...