Gå til innhold

Kjøpe vogn i Danmark eller Sverige?


MsPondus25

Anbefalte innlegg

Jag har lyst på en emmaljunga duo-vogn, men synes de er veeeldig dyre i butikken. Noen som har erfaring med å f.eks reise til Danmark eller Sverige for å kjøpe vogn? Evt bestit ?

 

Hvor mye sparer man på det (orker ikke en dags reise med styr for å spare en tusing!) , og hvordan gjør man det med toll o.l?

 

Setter pris på svar og erfaringer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lurer i grunnen på det samme... Her blir det i så fall tur til DK.

Men vi har ikke bestemt oss for vogn.

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg som bor kun 40min fra grensen er det ikke noe alternativ å kjøpe dyrt barneutstyr her i Norge. Jeg kjøper så og si nesten alt i sverige. En på jobben min har akkurat kjøpt emmaljunga citycross og han sparte 1700kr på å kjøpe den i sverige(med stelleveske og stormtrekk).

Barneseter pleier man somregel å tjene noe på også, men husker ikke hvor mye vi sparte for det er lenge siden jeg kjøpte sist.

 

Duo vogna er jo enda dyrere og koster vel rundt 10000 ny i Norge. så du sparer sikkert et par tusen tenker jeg.

 

men det er mange gode tilbud på barneseter på barnashus akkurat nå. der sparer du en tusing på bla maxicosi.

 

Lykke til! Sverige er supert! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei MsPondus25:-)

Vi kjøpte vogn i Sverige for noen uker siden. Vi endte opp med Emmaljunga Duo Edge Comby, betalte 8100 der. Vet ikke hvor mye vi sparte på det, men vil regne med at vi sparte hvertfall 1000,- Vi klarte ikke vente når vi fant vognen i rette fargen, da måtte vi bare slå til :-))

 

Noen som vet hva duo edge koster her i Norge, ca pris?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar folkens :)

 

Ja er nok litt og spare hvis man bare googler litt eller tar seg tid til å reise til Sverige og handle der... Barneland selger hvor jeg bor, der er det ca 10000 ja. Men det er inkl stelleveske, hardbag og sportsvogn-delen... Men dyrt er det jo likevel :P

Hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...