Gå til innhold

dere som bor i Ålesund...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

... Hva skal dere gjøre i sommerferien? Hvor skal dere?

 

 

En ting til: Hvilken bydel er "Ålesunds beste vestkant"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva som er Ålesunds beste vestkant aner jeg ikke. Men Åse er et generelt dyrt område å bo i ihvertfall. Men fint er det. :-)

 

Vi selv skal til Spania i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor ikke i Ålesund nå, men er derfra. Så jeg skal på ferie til Ålesund i år. Blir nok utflukter rundt omkring i distriktet. En tur til akvariet, Fjellstua/Rundskue, Borgundgavlen med museumet og Dyreklubben, til Alnes og fyret der. Valldal og Tafjord(friluftsbassenget), og evt Herdalssetra i Norddal. Også snakket vi om her i stad når vi satt og såg på hurtigruteprogrammet på tv at vi kanskje skulle tatt en tur til Geiranger med hurtigruta.

 

Om en kan si at Ålesund har en beste vestkant må det vel være Bogneset eller Skot/Skåthaugen.(mellom Blindheim og Spjelkavik.) Der Skothaugen er den "gamle" delen med finere og dyre hus. Og Skåthaugen er den nye delen med hus for folk flest.

Ellers er det fine steder å bo flere steder i kommunen, kommer an på hvordan en vil bo og hvor nært man vil være sentrum el Moa. Selv ville jeg bodd i indre bydel om jeg skulle flyttet tilbake. Blindheim, Flisnes eller Emblem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...