Gå til innhold

Går det ikke an å gjøre sånn at noen ikke kan se at jeg er pålogget på facebook?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Når jeg er pålogget kommer det en sånn grønn prikk på profilen min, og jeg havner på pålogget lista. Jeg bruker facebook for å snakke med vennene mine som ikke bor i nærheten, men har to personer på facebook som er mye mer ivrig enn meg i å prate.. Så fort jeg logger meg på blir jeg kontaktet av de. Noen ganger ignorerer jeg bare med da kommer det et nytt "hei" hver halvtime.. Noen måte jeg kan vise meg som frakoblet fra disse to?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du går til chatteboksen nederst til høyre kan du logge deg av chatten. Du er vel ikke synlig andre steder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trykk på åchatten sånn at alle de påloggede navnene kommer opp.

Så trykker du på alternativer, der står det logg av :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trykk på chat og vennelister.

Skriv inn et navn på listen du vil opprette, feks 'ignorerte masekopper' ;)

 

Den nye listen (gruppen) blir nå synlig øverst i chatten, du tryker på 'rediger' og kan putte inn de du ikke ønsker skal se deg pålogget.

Eventuelt omvendt, jeg har laget en egen liste med de som jeg til enhver tid VIL chatte med, eller til og med HÅPEr å chatte med, så kan alle de andre bare ha det så godt! ;)

 

Du kan heretter logge av den ene gruppen, mens du fortsatt er synlig på den andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

takk 16:00 nå ble verden min et bedre sted lol

 

jeg er ikke HI bare glad for denne infoen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...