Gå til innhold

Ble totalt overrasket i babyshower igår :):)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var sikker på vi skulle ha mor-datter kveld med mine søstre. jeg ante ingenting da jeg tuslet inn i min søsters stue og der stod vennegjengen samt svigerinne, svigermor, søstre og mamma. det var kjempe gøy og jeg ble helt paff!! Fikk masse fine pakker og besteveninne og svigerinne hadde bakt kake :) Bordet var kjempe fint pyntet med blå "krystaller" og lys..Ble helt rørt jeg :) Har 38 dager igjen til termin:)

Andre som har hatt babyshower?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh så utrolig koselig! Skulle ønske jeg også ble overrasket slik, da hadde jeg blitt skikkelig rørt!

Skrevet

Hm ja høres så inderlig koselig ut, men jeg kan bare drømme om det, har aldri kjent noen som har hatt det, men synes det høres super koselig ut:-)

Kos deg med gavene og du må være utrolig takknemlig:-))

Jeg har flyttet mye og ikke rukket å knytte venninner over år, derfor prøver jeg å finne en barselgruppe i Oslo,,,men så flytter jeg til Halden for et år. Er utadvent og sosial derfor har jeg ikke problemer med å finne venner, men søstre, svigerinner høres koselig ut:-)

Skrevet

jeg fikk også babyshower av mamma:) Alle damene/jentene i familien var der, og venninnene<3 masse rosa ballonger og pynt i stua. mamma hadde lagd smørbrød og stelt i stand masse kaker:) Mye fine pakker fikk jeg og! stor bleiekake med rosa bånd rundt:) kjempe kos med shower altså:)

Skrevet

Så koselig!!

Jeg hadde babyshower sist. Stuen var full av venner og familie da jeg kom hjem en dag. Var vel samme uken som jeg fødte tror jeg...:-)

Er vel ikke like vanlig til nr 2!?

Skrevet

nei, tror ikke det er så vanlig å få det med 2.mann.

Jeg er 2 gangs, men hadde ikke babyshower med 1.mann. mye pga jeg kun var 17 år, bodde hjemme og var ikke sammen med barnefar..så det ble litt annerledes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...