Gå til innhold

ammebh

Anbefalte innlegg

Skrevet

vet noen der ute hvor man kan få kjøpt "polstret" ammebh? jeg er så lei av at ammeinnleggene viser igjennom bhn og klær...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja! Det lurer jeg også på:)

Prøvde ammebhen (har bare kjøpt en for vet ikke hvor mye de vokser) og følte meg direkte usexy. Liker heller ikke at brystvorta skal syntes gjennom klæra. Pleier å bruke bher med god støtte og push-up. Og det må vel være enda viktigere nå med god støtte nå som de skal bli tyngere?

Skrevet

hei hei:)

jeg var tidligere denne uken å skulle anskaffe meg ammebh, reagerte med det samme som dere, og dro hjem uten å kjøpe noe som helst. dagen etterpå fikk jeg besøk av min søster som har en sønn på 3 år og en som er 1 mnd gammel. Jeg kunne ikke huske at hun brukte ammebh når hun ammet han eldste, og spurte derfor henne. Hun hadde skaffet seg en ammebh med han første, men fordi puppene blir ganske tunge, og fordi det ikke er sånn innlegg i dem, så likte hun det ikke i det hele tatt. hun sa også at den kneppingen som liksom skal gjøre det mye lettere også er ganske kronglete. Hun kjøpte derfor heller vanelig bher, som hadde litt tykkere stropper. dem kan jo bare dras ned under puppen, eller dras opp hvis man ønsker det. Jeg har ihvertfall heller kjøpt vanelig bh, som er litt større en hva jeg bruker nå, også prøver jeg. blir det for vanskelig kan jeg alltids kjøpe ammebh senere.

bare et lite tips:)

Skrevet

ammebh er også latterlig dyrt spørr du meg. ihvertfall til å se så fantastisk stygge ut. også får du som regel svart eller hvit, ikke noen med litt finere farge.

Skrevet

Jeg kan ikke leve uten amme-bh, og jeg bruker ullinnlegg + vanlig ammeinnlegg. Det synes ikke utenpå topper etc. jeg går jo ikke i klistertrange topper rett etter fødsel heller.

Jeg bruker supertynnt ullinnlegg nå på sommeren, tykkere på høsten.

Jeg lekker som en sil, og må vaske amme-bhene i ett sett. Hadde aldri ville brukt mine normale bher, det blir rett og slett uhygenisk, da de ikke kan vaskes på 95 grader uten å bli ødelagt. Det kan derimot ammebh-ene uten noen problemer...

Jeg liker Thripumph sine veldig godt. De holder som bare det, og har god passform.

Jeg skal bruke de samme amme-bhene nå til barn nr 3 som jeg brukte til nr 1.

Ja, de koster en del, men for meg er det ikke noe problem når de varer så lenge og du får så lang bruk av de.

Skrevet

Man må jo fort bruke 400-500 kr pr bh og det er som en vanlig en. Det må man regne med :)

Hvor kjøper du de Thripumph bhene?

Skrevet

De har ganske ok amme bh på H&M. De er med blonder og dermed ikke så "gjennomsiktig". Tror ammeinnlegg blir sjult samt brystvortene =)

De fåes i 2 pk til en ganske ok pris. Kan anbefales.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...