poca Skrevet 1. september 2011 #126 Skrevet 1. september 2011 Hei, jeg har akkurat sendt alle prøver til riksen og lurer på hvor lang tid det tok for deg å få time til å starte behandling? På nettsiden står det 10+20 uker, men det syntes jeg hørtes fryktelig lenge ut. Jeg sendte siste prøve idag. Lykke til videre i prøvingen!
TanteTroll Skrevet 2. september 2011 #127 Skrevet 2. september 2011 Uttak i dag, og det gikk fint! Noen av eggposene mine hadde gått tilbake, så det ble 16 egg ut. Får beskjed i morgen om hvor menge som er befruktet, og så blir det forhåpentligvis innsett på mandag:-)
Kjærlighetsbarnetønskes Skrevet 2. september 2011 #128 Skrevet 2. september 2011 Hei Jeg ble litt nysgjerrig på testdagen din som du sier er mandag! Jeg er også på rd 8 og skal ikke teste før fredag! Betyr det at jeg kan teste selv mandag tro?? Lenge å vente en uke til syntes jeg! Har ikke noen spesielle symptomer egentlig. Innbiller meg litt murring innimellom, men det kan jo være cyclogesten også! Lykke til i hvert fall. God helg!
Tante_Esel Skrevet 2. september 2011 #129 Skrevet 2. september 2011 hei har en stygg følelse av at dette forsøket gikk rett vest ogsaa.... ja testdag paa mandag... men det er blodprøve assa! vet d er forskjell paa klinikkene om man skal teste hjemme med urin og blodprøve...
Snoopy. Skrevet 2. september 2011 Forfatter #130 Skrevet 2. september 2011 Har en stygg følelse av at det går rett vest her også. Mensmurringer og hetetokter, og det er et klassisk tegn for at mensen er i anmarsj. Men prøver å holde motet og positiviteten oppe. Ikke lett. For øyeblikket blir alle rundt meg gravide. Har blitt glad på deres vegne hver gang, men i dag fikk jeg vite om de siste... De har 3 barn fra før og har slitt mye i forholdet de siste årene. De siste jeg ville tro skulle ha flere barn. Følte det for første gang ubeskrivelig uretferdig at vi skal slite så mye for å få kjærlighetsbarnet vårt. Tårene har trillt i halve dag. Ønsker meg sååååååååååååå mye en positiv test denne gang, og et lite vidunder i mai neste år. Sorry, mye syting fra meg i dag, men måtte få det ut. Bra med 16 egg da, Rugekassa. Krysser fingrene for mange befruktede. Lykke til med innsett på mandag.
Tante_Esel Skrevet 4. september 2011 #131 Skrevet 4. september 2011 kjenner til følelsen snoopy.... bare faa det ut det er vel derfor vi er her naa skal jeg ta meg en pause fra bim og facebook tenker jeg... blir gal av alle som skriver om sitt lykkelige liv der inne, naar jeg vet at det ikke er sant.. hehe... tatt graviditetstest i dag... magefølelsen var rett... testen var negativ... og jeg føler meg ikke gravid... saa da er det bare aa leve mitt fine liv videre uten barn... de kommer naar de kommer... kan liksom ikke gjøre noe med det....men det er det som er saa fint... jeg har et fint liv ogsaa uten barn! og det har jeg endelig begynt aa innse... haaper bare alle andre rundt ogsaa ser det... for jeg er rett og slett utmatta av all medfølelse jeg faar...det er da ikke synd paa meg... jeg har alt jeg trenger her i livet! et barn villa bare vaert toppen paa kransekaka og det barnet kommer... det vet jeg! skal ta blodprøve i morra.. men jeg vet at den er negativ og... men var faktisk helt tilfreds med resultatet... saa jeg trenger ikke noe medfølelse! haaper det gaar bedre med dere andre snupper!
shalin Skrevet 4. september 2011 #132 Skrevet 4. september 2011 Kjenner til den følsen jeg og :-( Merker at jeg har en nedtur for tiden.. er så utrolig lei av å vente å vente for så å få negative tester! Dette er vårt siste forsøk offentlig,(og mitt 6 forsøk) og jeg kjenner at mensen er på vei,det er så utrolig urettferdig og frustrerende dette her.. Vet ikke om jeg orker å begynne på nytt på private klinikker,er jo ikke bra for kroppen med alle disse hormonene heller...at det skal være så forbanna vanskelig da!!! Beklager syte innlegg,men bobler snart over føler jeg... Masse lykke til og varme tanker til dere andre slitere.
Snoopy. Skrevet 6. september 2011 Forfatter #133 Skrevet 6. september 2011 Da var det negativ test på også. Føler meg ganske tom, men er ihvertfall glad vi har to på frys. Krysser fingrene for at de tåler opptiningen, og at det blir baby av de. Synd det ikke gikk veien med dere heller Adine, men godt at du innser at du har et godt liv. Det har jeg også, men kjenner at den biologiske klokken tikker, så er likevel litt rastløs for å få barn. Gratulerer Bøllefrø! Ser på oversiktslisten at du er gravid. Lykke til! Håper du får et fint svangerskap. Lykke til med rugingen Rugekassa, Shallin og dere andre rugere. Jeg krysser fingrene for dere. Kommer til å følge med dere.
*bøllefrø* ♥gravid♥ Skrevet 6. september 2011 #134 Skrevet 6. september 2011 Tusen takk for det Snoopy71 Det er fortsatt helt uvirkelig! Veldig trist at det ikke gikk for deg denne gangen. Håper du har bedre lykke med eskimoene dine. Lykke til alle rugere
Kjærlighetsbarnetønskes Skrevet 6. september 2011 #135 Skrevet 6. september 2011 For en dag.....for noen dager....! Skulle vært inkludert psykolog i disse forsøkene kjenner jeg! Er på rugedag 12 i dag. Klarte ikke la vær å teste i går på Rugedag 11. Negativt på CBD. Men føler meg så gravid. Murringer og små kvalm... er vel progesteron tilskuddet som spiller meg et puss. Testet selvfølgelig i stad også fordi det sto at på forventet mensdag kunne man ta testen når som helst på dagen... Så googler jeg når andre har testet negativt og allikevel er gravide og ser at det fortsatt er håp...Grrrrr. Tror dere jeg har testet for tidlig? Satt inn et egg for nøyaktig 14 dager siden. Godt å få ut frustrasjonene her Adine....hvordan gikk blodprøven??
Tante_Esel Skrevet 6. september 2011 #136 Skrevet 6. september 2011 mensen har kommet... så blodprøva er vel negativ... ringer riksen i morra, og avtaler tid for frys forsøk... har jo to lopper der, som skal bli til minst en baby!hehe i mellomtiden leves livet Mitt! Uten baby bekymringer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå