Gå til innhold

Da er jeg snart i gang igjen. ;) Er det flere som skal i gang over sommeren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her var det også egguthenting igår og som Snoopy71 fikk jeg også ut 8 egg.

Uttaket var ikke det mest behagelige jeg har vært med på, men fikk pille cocktail + lokalbedøvelse så skal ikke klage.

Idag ringte de fra Haugesund og kunne fortelle at 4 egg var blitt befruktet.

Så da er det bare å krysse fingrene for at de fortsetter å utvikle seg bra og så er det innsetting imorgen kl 1230.

Lykke til til dere som også venter på telefon fra klinikken idag :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg skal ringe klinikken i dag kl 14.30... saa snart faller dommen.... tvi tvi...

4 og 5 er da ikke dumt damer! :) tenk det er over 50% av de som ble befruktet!! :) og som du sier... det er jo bare et gullegg som skal til... det blir nok til baade frys og innsett skal dere se :)

bare 40 min igjen her... saa skal jeg oppdatere dere !! jeg vil saa veldig at mine kjaere egg blir til flotte kyllinger ;)

Skrevet

da har jeg faatt svar... her var det 6 egg som ble befrukta... og innsett kl 13.30 i morgen... haaper de alle deler seg fint... sist var det ikke alle som klarte seg til innsettdagen...

Skrevet

Da er jeg blitt ruger til 2 perfekte embyoer. 2 stk var også bra nok kvalitet til å fryses, så er fornøyd nå. Blir to laaaange uker dette.

Kjenner jeg gruer og gleder meg til testdag allerede. :)

Hvordan har det gått med dere andre?

Skrevet

Jeg er også blitt ruger idag med 1 perfekt embryo !

Det var 2 stykk som var god nok kvalitet til å fryses ned hos meg og :)

Skriver under på at det blir to veldig laaange uker til testdagen.

Dette er vårt første forsøk så det var veldig stas og se at embryoet ble plassert i livmoren via ul.

De skrev til og med ut bildet av embryoet trygt plassert i livmoren til oss :)

Skrevet

her var det 3 egg med super kvalitet.. et i livmora mi, og 2 i fryseren :) og testdag 5 september...

Skrevet

Heisann :)

Vi er igang igjen. Denne gangen med fryseforsøk i naturlig syklus. Driver nå å tar eggløsningstester. Forhåpentligvis setter dem inn et egg i neste uke :)

Må innrømme at tanken på at egget/eggene ikke tåler opptininga surrer i hodet, men får ta en dag om gangen!

Lykke til alle sammen, til dere med positiv test og dere som ruger :)

Ta godt vare på dere selv!

Skrevet

Så kjekt å få se embryoet ved innsett da, Bøllefrø. Det fikk vi hos Hausken ved vårt første forsøk, men det har de sluttet med der. Jeg syntes det var en spesiell opplevelse og ble faktisk rørt til tårer. Kjekt at dere har fått med bilde også. Gjør hele situasjonen mer virkelig.

Hvor mange egg har dere på frys ire86? Krysser fingrene for at det/de tåler opptiningen.

Ha en fin dag alle sammen.

Skrevet

heisann damer :)

Her går det greit med ruging.. skal på jobb i morgen, og er ikke så øm i magen lenger :) Nydelig følelse å slippe kan man si :)

Prøver å bare nyte dagene som kommer fremover nå, så tida skal gå litt fortere.

Og jeg ble faktisk litt mer optimist etter innsett i går.

Fikk en proff gynekolog som satt inn egget, og egget var nesten ikke ute av rugemaskinen.. hehe... sist var det store komplikasjoner pga jeg har bakovervendt livmor, og de kåla masse... så egget måtte tilbake i rugemaskinen fordi dem brukte for lang tid....

Så derfor er jeg litt mer optimist nå ;) Men tenker ikke så mye som jeg gjorde under forrie forsøk, og det er deilig!!

Ire 86. du får forte deg å komme etter :) Nå er det vår tur! Krysser fingrene for at egga dine overlever tining :) skal tenke godt om de jeg :)

skulle gjerne også sett embryo inni livmora... :( hvilken klinikk hører du til, siden de gjorde det for deg?

Ha en topp dag alle sammen, og knip igjen!!

Skrevet

Håper det går din vei nå,Adine :) også til alle dere andre :)

Vi har hatt 4 offentlige forsøk, ett av dem ble avbrutt før innsett.

Nå har vi to egg på frys, fikk det på siste off.forsøket :)

Holder til ved St.Olavs.

Lykke til :)

Skrevet

"skulle gjerne også sett embryo inni livmora... :( hvilken klinikk hører du til, siden de gjorde det for deg? "

Vi holder til ved Haugesund Sykehus.

Jeg lurer på om det er noen av dere andre rugerer som har veldig mye "trykk" og stikking i underlivet/livmor ?

Jeg må også på do veldig ofte i forhold til før.

Siden dette er mitt først forsøk hvet jeg ikke hva som er vanlig.

Jeg tar Lutinus 3 ganger dagelig og regner med at det er en sammeheng der.

Skrevet

Jeg har vært på første ultralydkontroll i dag. Mange små eggposer på begge eggstokkene. Skal tilbake for kontroll på tirdag, og håper jeg kan få time til uttak da:-)

Kort regime er forresten helt fantastisk!

Fortsatt lykke til, og god helg!

Skrevet

ja.. husker spesielt alt jeg kjente av stikking i eggstokker og livmor paa første forsøk... men det er helt vanlig, og det sitter nok litt igjen fra uttaket :) ikke uvanlig med litt stikkinger... er nok bare at man blir saa opphengt i alle greier naar man ruger....

rugekassa: saa bra at du er like bak :) masse lykke til! jeg hadde ogsaa kort regime. og synes det er deilig aa slippe saa mye eller skal jeg si laaange hormondager :)

og jeg har forresten asatt alle soprøytene i magen... elonva, orgalutran, og ovitrelle ;)

Skrevet

Oi, her må jeg hive meg med! Jeg er 33, mannen 40. Første uttak på kommende tirsdag etter to neg insem. Ett barn fra før, på naturlig vis, og på første forsøk den gang for 5 år siden, siden uforklarlig barnløs etter 2 års prøving uten så mye som et lite napp. Tilknyttet Porsgrunn.

Skal sette inn kommende fredag.

Krysser fingre og tær for mange friske 2012-babyer!

Skrevet

Nå nærmer det seg innsett for dere også Ire, Rugekassa og Puma. Spennende tid i møte. :)

Her går det bra. Lutinusen gir meg en forsmak på hvordan det eventuelt blir å være gravid. Er kvalm, trykk i underlivet, ømme bryster og veldig oppblåst i magen så jeg ser ut som jeg er flere måneder på vei. Måtte alt dette bare fortsette i lang lang tid. :)

Jeg kommer til å bli så ufattelig glad om det går hele veien denne gangen. Tør nesten ikke å håpe, for er så redd for å bli så skuffet. Jeg har sagt til meg selv og min mann at dette er siste forsøk (har 2 på frys i tillegg). Orker ikke flere runder tror jeg. Har faktisk begynt å fylle ut adopsjonspapirer, så er vi i gang der også om det ikke går denne gangen.

Hvordan går det med dere andre rugerne? Kjekt å høre om tanker og følelser fra folk i samme situasjon.

Klem

Skrevet

Hurra. Den siste frysepinnen overlevde opptining og er nå trygt plassert. Nå får'n bare holde seg der til godt ut i 2012.

Har heldigvis ikke noe særlig bivirkninger av Progynova denne gangen, regner med den delen tar seg opp nå som jeg har vært i gang med Crinone et par dager.

Lykke til, folkens :-)

Er fremdeles på de eggene jeg fikk ut da vi var inne på riksen samtidig, Rugekassa :-) håper det blir suksess ved å skifte klinikk for deres del.

Skrevet

Lillie Vanillie; fra uttaket i desember? Ja det hadde jo vært fint om det blei baby nå:-) Får bare krysse fingrene! Lykke til med rugingen!

Her blir det ny kontroll i morgen, og jeg håper jeg får tid for uttak da. Det begynner å bli litt fullt i magen:-)

Lykke til!

Skrevet

Hei :)

Innsett idag, ett egg inn :) fryseegg som overlevde opptininga. Det første egget dem prøvde på overlevde ikke, så vi har dessverre ikke flere egg på frys nå. Men er kjempe glad for at d ene egget klarte seg!!

Nå skal vi alle bli gravide!!! :)

Skrevet

Her går det også greit, men Lutinusen har mange bivirkninger gitt. Jeg har mange av de samme som deg Snoopy: kvalm, trykk og smerter i underlivet, ømme bryster og veldig oppblåst.

Jeg er sykemeldt hele rugeperioden og det er jeg veldig glad for for jeg hadde hatt problemer med å være på jobb da det er veldig ubehagelig å sitte rett opp å ned på en stol. Er helt imponert over dere som går i full jobb med alle disse bivirkningene. Tar av meg hatten for dere !!

Når det gjelder tanker rundt dette har jeg vel en million. Prøver å være positiv, men er samtidig redd for å få for store forhåpninger og bli altfor skuffet hvis dette ikke funker.

Skrevet

Lykke til på kontroll i dag Rugekassa. Håper på innsett for deg i dag!!!!

Klem

Skrevet

Rugekassa, fremdeles på embryoene fra desember, ja. Det hører med til historien at en og annen ferietur har kommet i veien, samt en graviditet med påfølgende SA og deretter litt obligatorisk venting og så ferietid på riksen har vært med på å trekke ut tiden, men det er altså fjerde innsettet på den batchen.

Lykek til med uttak og alt det som kommer etterpå :-)

Skrevet

Hallo!

Da er kontrollen unnagjort. Jeg vet fortsatt ikke når det blir uttak. Skal på ny kontroll i morgen. Har maaaaange eggposer, og de vil passe godt på slik at ikke jeg blir overstimulert.

Drev og forberedte meg på å være kjempefornøyd hvis jeg fikk 4-5 egg jeg, og så blir det i overkant spennede med antall... Ja ja, vi får se hvordan det går!

Wow - 4 innsett fra ett uttak! Jeg fikk 5 på frys i desember. De 2 første som ble tint overlevde, men de 3 neste tok kvelden alle sammen. Håper du får valuta for innsettet nå, Lillie Vanillie:-)

Skrevet

Jadda - da blir det uttak på fredag! Har MASSE eggposer, og ble egentlig forberedt på at forsøket ble avbrutt pga fare for overstimulering, men blodprøven i dag var ok, så da blir det uttak.

Eggløsningssprøyte kl 23 i kveld!

Skrevet

Jeg må også kanskje vente pga mulig overstimulering, fikk 16 befrukta egg av 19 som var henta ut. Skal teste og sette inn i morgen om alt ser bra ut. :)

Flere som skal sette inn i morra?

Skrevet

her naermer det seg test dag... (mandag) er pa rd 8... fgortsatt pessimist, og føler meg ikke gravid :( aa tenk om den satt naa da!! hadde veart saa fint!!! drømme drømme...

hvordan gaar det med dere andre rugere :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...